Με ημερομηνία… λήξης η αυτόνομη οδήγηση της Cadillac

Ως συνδρομητική υπηρεσία και όχι ως στάνταρ εξοπλισμό προσφέρει η Cadillac το σύστημα αυτόνομης οδήγησης στα μοντέλα της. Πώς σας φαίνεται;
Cadillac Super Cruise 2020 συνδρομή

Δωρεάν αλλά μόνο για συγκεκριμένη χρονική περίοδο θα προσφέρει η Cadillac το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Super Cruise. Μάλιστα οι πρώτοι ιδιοκτήτες που θα κληθούν να βάλουν εκ νέου το χέρι στην τσέπη για να μπορέσουν να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν είναι οι κάτοχοι της Cadillac CT6 του 2018, το “συμβόλαιο” των οποίων λήγει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Γύρω από το συγκεκριμένο θέμα και το σύστημα Super Cruise, το οποίο θεωρείται ιδιαίτερα εξελιγμένο και επιτρέπει τη χωρίς χέρια οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους συνολικού μήκους άνω των 320.000 χλμ. στις Η.Π.Α., υπήρχε μέχρι σήμερα σχετική ασάφεια ως προς τη… συνδρομητική του φύση.

Απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση δίνει η ιστοσελίδα Carscoops, η οποία επικοινώνησε με τη General Motors για το Super Cruise και επιβεβαίωσε τη συνδρομή που θα χρειάζεται να πληρώνουν οι ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων της GM ώστε να μπορούν να αξιοποιούν το σύστημα και μετά το πέρας της τριετούς δοκιμαστικής περιόδου.

“Ναι, το Super Cruise απαιτεί ένα πρόγραμμα συνδεσιμότητας του οχήματος ώστε να μπορεί να λειτουργεί και αυτό το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν για τρία χρόνια στα τρέχοντα προϊόντα μας”, δήλωσε η Katie Minter, εκπρόσωπος της αμερικάνικης εταιρίας στην ιστοσελίδα προσθέτοντας πως οι πρώτοι που θα δουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία να λήγει είναι η κάτοχοι της CT6 του 2018. Παράλληλα αρνήθηκε να σχολιάσει αν το Super Cruise θα προσφέρεται ως υπηρεσία με ημερομηνία λήξης και για τα μελλοντικά μοντέλα των εταιριών της GM, όπως το εικονιζόμενο και αμιγώς ηλεκτρικό concept Lyriq που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Με τη λήξη της συνδρομής το σύστημα δεν απενεργοποιείται εντελώς αφού το ενεργό cruise control αλλά και το σύστημα συγκράτησης του μοντέλου στη λωρίδα του παραμένουν ενεργά. Απλά ο οδηγός θα πρέπει να έχει συνεχώς τα χέρια του στο τιμόνι αφού τα εν λόγω συστήματα δεν συνεργάζονται πλέον με το GPS αλλά ούτε και με το σύστημα παρακολούθησης προσοχής του οδηγού. Το κόστος της συνδρομής υπολογίζεται περί τα 270 ευρώ ετησίως.

Εσείς πώς βλέπετε την κίνηση της Cadillac για το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της; Θεωρείτε ότι μπορεί να γίνει τάση και από τους υπόλοιπους κατασκευαστές; Θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ευρώπη; Αν ναι εσείς θα ήσασταν διατεθειμένοι να το πληρώνετε ως υπηρεσία τη στιγμή που έχετε ήδη καταβάλλει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση του;

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......
Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Η επόμενη γενιά της τεχνολογίας αυτοματοποιημένης οδήγησης ProPILOT βρίσκεται ήδη σε προχωρημένοι στάδιο εξέλιξης με Nissan να ετοιμάζεται για το λανσάρισμά της....
Όλα έχουν μια αρχή και εκείνη για το Nissan GT-R έγινε πριν από 51 χρόνια με τον "παππού" του σύγχρονου coupe επιδόσεων των Ιαπώνων, το...
Με λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης... "πίσω" από το τιμόνι αυτό το ιταλικό supercar έχει το παγκόσμιο ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας χωρίς οδηγό....
To Renault Group έχει ξεκάθαρο όραμα για τις δημόσιες συγκοινωνίες του μέλλοντος και δοκιμάζει ήδη σε πολλές γωνιές της Ευρώπης τα αυτόνομα οχήματά του....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα