Με ημερομηνία… λήξης η αυτόνομη οδήγηση της Cadillac

Ως συνδρομητική υπηρεσία και όχι ως στάνταρ εξοπλισμό προσφέρει η Cadillac το σύστημα αυτόνομης οδήγησης στα μοντέλα της. Πώς σας φαίνεται;

Βρείτε μας στο
Cadillac Super Cruise 2020 συνδρομή

Δωρεάν αλλά μόνο για συγκεκριμένη χρονική περίοδο θα προσφέρει η Cadillac το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Super Cruise. Μάλιστα οι πρώτοι ιδιοκτήτες που θα κληθούν να βάλουν εκ νέου το χέρι στην τσέπη για να μπορέσουν να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν είναι οι κάτοχοι της Cadillac CT6 του 2018, το “συμβόλαιο” των οποίων λήγει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Γύρω από το συγκεκριμένο θέμα και το σύστημα Super Cruise, το οποίο θεωρείται ιδιαίτερα εξελιγμένο και επιτρέπει τη χωρίς χέρια οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους συνολικού μήκους άνω των 320.000 χλμ. στις Η.Π.Α., υπήρχε μέχρι σήμερα σχετική ασάφεια ως προς τη… συνδρομητική του φύση.

Απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση δίνει η ιστοσελίδα Carscoops, η οποία επικοινώνησε με τη General Motors για το Super Cruise και επιβεβαίωσε τη συνδρομή που θα χρειάζεται να πληρώνουν οι ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων της GM ώστε να μπορούν να αξιοποιούν το σύστημα και μετά το πέρας της τριετούς δοκιμαστικής περιόδου.

“Ναι, το Super Cruise απαιτεί ένα πρόγραμμα συνδεσιμότητας του οχήματος ώστε να μπορεί να λειτουργεί και αυτό το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν για τρία χρόνια στα τρέχοντα προϊόντα μας”, δήλωσε η Katie Minter, εκπρόσωπος της αμερικάνικης εταιρίας στην ιστοσελίδα προσθέτοντας πως οι πρώτοι που θα δουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία να λήγει είναι η κάτοχοι της CT6 του 2018. Παράλληλα αρνήθηκε να σχολιάσει αν το Super Cruise θα προσφέρεται ως υπηρεσία με ημερομηνία λήξης και για τα μελλοντικά μοντέλα των εταιριών της GM, όπως το εικονιζόμενο και αμιγώς ηλεκτρικό concept Lyriq που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Με τη λήξη της συνδρομής το σύστημα δεν απενεργοποιείται εντελώς αφού το ενεργό cruise control αλλά και το σύστημα συγκράτησης του μοντέλου στη λωρίδα του παραμένουν ενεργά. Απλά ο οδηγός θα πρέπει να έχει συνεχώς τα χέρια του στο τιμόνι αφού τα εν λόγω συστήματα δεν συνεργάζονται πλέον με το GPS αλλά ούτε και με το σύστημα παρακολούθησης προσοχής του οδηγού. Το κόστος της συνδρομής υπολογίζεται περί τα 270 ευρώ ετησίως.

Εσείς πώς βλέπετε την κίνηση της Cadillac για το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της; Θεωρείτε ότι μπορεί να γίνει τάση και από τους υπόλοιπους κατασκευαστές; Θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ευρώπη; Αν ναι εσείς θα ήσασταν διατεθειμένοι να το πληρώνετε ως υπηρεσία τη στιγμή που έχετε ήδη καταβάλλει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση του;

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr