Lotus Emira: Mε κινητήρες Mercedes-AMG και Toyota

Αυτή είναι η νέα Lotus Emira, ένα αυτοκίνητο σταθμός στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας, μιας και είναι το τελευταίο με θερμικό μοτέρ. Ας τη γνωρίσουμε!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lotus Emira

Στην αποκάλυψη της νέας Lotus Emira προχώρησαν οι Βρετανοί, ενός μοντέλου που αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό πυλώνα στη γκάμα της εταιρείας, μιας και έρχεται να αντικαταστήσει τις Elise, Exige και Evora. Θα διατεθεί σε δύο κινητήρες και η ισχύς της θα εκτοξεύεται έως τους 400 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Όταν οι Lotus και Opel συνεργάστηκαν 

Η συγκεκριμένη εταιρεία έδινε πάντα έμφαση στο μειωμένο βάρος. Το ίδιο ισχύει και στην προκειμένη περίπτωση, όπου η Lotus Emira «χτίστηκε» σε μία πλατφόρμα που αποτελείται εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποια υβριδική ενίσχυση, το βάρος στην ελαφρύτερη έκδοση ξεπερνά οριακά τα 1.400 κιλά, ενώ το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4.412 χλστ.


Ως προς την σχεδίαση, η Lotus Emira είναι το πρώτο αυτοκίνητο που φέρνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, συνδυάζοντας επιθετική εμφάνιση και αρκετές καμπύλες στο αμάξωμα. Μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά σχεδιαστικά της στοιχεία είναι τα φωτιστικά σώματα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλευρικό της τμήμα και οι διπλές απολήξεις με τον διαχύτη στο πίσω μέρος. Όσον αφορά στις ζάντες αλουμινίου, το μέγεθός τους είναι 20 ίντσες και «συνοδεύονται» από ελαστικά Goodyear Eagle F1 Supersport και προαιρετικά με τα Michelin Pilot Sport Cup 2. Και τα δύο ελαστικά έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα Lotus Emira από τον κατασκευαστή τους.

Στο εσωτερικό του βρετανικού μοντέλου συναντάμε ένα λιτό, αλλά ταυτόχρονα «sportive» περιβάλλον. Υπάρχουν αρκετές επενδύσεις από alcantara, ενώ εντυπωσιακό είναι και το τριάκτινο, flat-bottom τιμόνι με την κίτρινη λωρίδα στην κορυφή της στεφάνης του. Εννοείται πως από τη Lotus Emira δεν απουσιάζουν σύγχρονα στοιχεία, όπως η οθόνη αφής μεγέθους 10,25 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Επιπλέον υπάρχουν και δύο προγράμματα οδήγησης (Tour και το Sport), τα οποία μεταβάλλουν λειτουργίες όπως η χαρτογράφηση του κινητήρα.

Η εμπορική πορεία της Lotus Emira θα ξεκινήσει στα μέσα του επόμενου έτους και θα λανσαριστεί με την έκδοση «First Edition». Είναι αυτή που βλέπουμε στις φωτογραφίες και θα τροφοδοτείται από έναν V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,5 λτ. της Toyota με κομπρέσορα. Η ισχύς του αγγίζει τους 400 ίππους και η ροπή τα 430 Nm. Η κίνηση θα περνά στους πίσω τροχούς είτε μέσω μηχανικού σασμάν, είτε με αυτόματο κιβώτιο. Μερικούς μήνες αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα ένας κινητήρας της Mercedes-AMG. Πρόκειται για αυτόν που τροφοδοτεί την A35 AMG, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση φέρει νέο σύστημα εισαγωγής αέρα και εξάτμιση που ταιριάζει με τον χαρακτήρα του Emira. Κάπως έτσι, το δίλιτρο μοτέρ θα αποδίδει 360 ίππους και θα συνοδεύεται αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ενδεικτικά, σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνονται μέσα σε μόλις 4,5 δλ.

Η παραγωγή της νέας Lotus Emira θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και θα είναι το τελευταίο μοντέλο της βρετανικής εταιρείας με θερμικό μοτέρ, αφού το μέλλον της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Όσο για την τιμή της, στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινά από τα 72.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.