Με νέα τιμή τα Yamaha NMAX 125 & 155

Με νέα τιμή είναι πλέον διαθέσιμο το Yamaha NMAX στην έκδοση με το μοτέρ των 125 κ.εκ. αλλά και σε εκείνη με τον μεγαλύτερο κινητήρα των 155 κ.εκ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Yamaha NMAX scooter τιμή

Ειδικότερα, το Yamaha NMAX είναι διαθέσιμο στην τιμή των 2.990 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα των 125 κ.εκ. και στην τιμή των 3.290 ευρώ για το μοντέλο με τον ισχυρότερο κινητήρα των 155 κ.εκ.

Με τον σύγχρονο και ισχυρό κινητήρα των 125 κ.εκ., το NMAX 125 μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας Α1 και προσφέρει με άριστο τρόπο τις υπηρεσίες του στο αστικό περιβάλλον. Ο υγρόψυκτος 4βάλβδιδος κινητήρας με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής αποδίδει 12,23 ίππους και 11,7 Nm ροπής στις 7.500 και 7.250 σ.α.λ. αντίστοιχα και κινεί με ιδιαίτερη άνεση το ελαφρύ scooter της Yamaha που φέρει τροχούς 13 ιντσών και φαρδιά για την κατηγορία ελαστικά 110 και 130 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στη σέλα του θα κάτσουν με άνεση δύο άτομα κανονικών διαστάσεων, ενώ κάτω από αυτή θα βρείτε μπόλικο χώρο για ένα κράνος κλειστού τύπου και αρκετά ακόμη μικροπράγματα. Επιπλέον αποθηκευτικός χώρος υπάρχει στην ποδιά για την αποθήκευση μικρότερων αντικειμένων που χρειάζεστε άμεσα, όπως είναι ένα μπουκαλάκι νερού.

Η έκδοση με το ισχυρότερο μοτέρ των 155 κ.εκ. και 15 ίππων απευθύνεται σε εκείνους που κινούνται συχνότερα στον αυτοκινητόδρομο. Ο εν λόγω κινητήρας είναι σχεδόν εξίσου οικονομικός με τον μικρότερης χωρητικότητας προσφέροντας παράλληλα της επιδόσεις που χρειάζεται το NMAX για να κινείται με ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο, με δεύτερο άτομο στη σέλα του.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]