Με το Laffite G-Tec X-Road των 720 ίππων, πας παντού γρήγορα!

Το εντυπωσιακό σε όψη και προδιαγραφές Laffite G-Tec X-Road είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και έτοιμο να κινηθεί με ταχύτητα σε κάθε έδαφος.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Laffite G-Tec X-Road

Το Laffite G-Tec X-Road ξεκίνησε τη ζωή του ως Zarooq Sand Racer 500GT και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2015 ως πρωτότυπο μιας εταιρίας που ξεπήδησε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και πλέον δεν υπάρχει. H εταιρία ήταν δημιούργημα των Mohammed Al Qadi και Bruno Laffite, πρώην πιλότου της Formula 3 και συγγενή του παλαίμαχου οδηγού της F1, Jacques Laffite.

Τα δικαιώματα του μοντέλου πέρασαν στα χέρια του Laffite με τον Γάλλο να βγάζει τελικά το μοντέλο στην παραγωγή φέτος με το δικό του όνομα μέσω της εταιρίας Laffite Supercars, σε μόλις 30 αντίτυπα.

Το Laffite G-Tec X-Road υπόσχεται επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και διασκεδαστική ταχύτατη κίνηση στην άμμο, στο χώμα αλλά και την άσφαλτο. Φέρει ρυθμιζόμενη ανάρτηση της ολλανδικής Intrax (όπως στα αγωνιστικά του Dakar), με διαδρομές έως και 450 χλστ. και ρυθμίζεται σε δύο ύψη, ανάλογα με το τερέν που κινείται.


Ανάλογα με την έκδοση του μεγάλου V8 LS3 των 6,2 λιτρων της GM, που βρίσκεται κάτω από το καπό, η ισχύς που φτάνει στους πίσω τροχούς ξεκινά από τους 420 και “καταλήγει” στους 720 ίππους. Η δύναμη μεταφέρεται μέσω 5τάχυτου ή 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από paddles στο τιμόνι.

Πέρα από την μέγιστη ταχύτητα των 230 χλμ./ώρα, η Laffite δεν αναφέρει άλλα στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου της με τις σχετικά compact διαστάσεις -μήκος 4.290 χλστ, πλάτος 2.140 χλστ. και ύψος 1.520 χλστ. Το περιορισμένο βάρος ωστόσο των 1.300 κιλών εγγυάται δυναμικές επιδόσεις, ειδικά στην κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση.

Το παντός εδάφους όχημα της Laffite είναι διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς πέφτει στους 460 ίππους, ενώ την ανηφόρα παίρνει το βάρος που φτάνει στα 1.630 κιλά λόγω των μπαταριών ιόντων λιθίου των 60 kWh. Η Laffite υπόσχεται αυτονομία 322 χλμ. χωρίς να αναφέρει το πρότυπο κατά το οποίο έγιναν οι μετρήσεις με την τελική να ανέρχεται στα 220 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης προέρχεται από την ισπανική QEV, η οποία έχει συμμετοχή σε διάφορα πρωταθλήματα μεταξύ των οποίων και στην Formula E.

Τα μοντέλα της εταιρίας συνοδεύονται και από εγγύηση δύο ετών ή μόλις 10.000 χλμ., για τον κινητήρα και την μετάδοση, όποιο από τα δύο έρθει πρώτο. Η τιμή του Laffite G-Tec X-Road ξεκινά από τα 420.000 ευρώ προ φόρων, για την βασική έκδοση και τα 500.000 ευρώ για την ηλεκτρική.

Δείτε το G-Tec X-Road σε light δράση στο βίντεο που ακολουθεί.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]