Ήταν πριν από περίπου έναν χρόνο, όταν ο δρόμος για την MG “άνοιξε” διάπλατα στην ελληνική αγορά, μιας και τα μοντέλα της προσφέρονται πλέον στη χώρα μας μέσω του Ομίλου Συγγελίδη. Πρόσφατα, έκανε το επίσημο ντεμπούτο της και η υβριδική τεχνολογία, μέσω του MG3 Hybrid+. Σε μία εποχή που οι τιμές παίρνουν την ανιούσα, η πρόταση της MG στην κατηγορία των supermini έρχεται να ξεχωρίσει, τόσο με τις επιδόσεις και την κατανάλωση, όσο και με την προσιτή τιμή απόκτησης. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο MG3 Hybrid+ των 195 ίππων… το supermini που είναι “καταδικασμένο” να πρωταγωνιστήσει στην ελληνική αγορά!
0-100 σε 8,0 δλ. και 4,4 λτ./100 χλμ.; Κι όμως γίνεται!
Είναι δύσκολο να συνδυαστούν οι δύο παραπάνω τιμές σε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι Plug-In υβριδικό. Κι όμως, οι άνθρωποι της MG τα καταφέραν, με την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία Hybrid+ να συνδυάζει οικονομία και επιδόσεις, χωρίς την ανάγκη φόρτισης σε εξωτερική πηγή. Το MG3 Hybrid+ εξοπλίζεται με ένα μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λτ. που αποδίδει 102 ίππους. Είναι τετρακύλινδρο και λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, προσφέροντας εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση στο 41%. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, γεγονός που εξασφαλίζει συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Έτσι, το συγκεκριμένο μοντέλο γίνεται αυτομάτως το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B Segment, με χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα μόνο 8,0 δλ.
Πέρα από τις επιδόσεις, όμως, εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση, η οποία περιορίζεται στα 4,4 λτ./100 χλμ. Η εν λόγω τιμή γίνεται εφικτή λόγω της εκτεταμένης κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πάνω από δύο φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας από τον μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς και 10 χλμ./ώρα υψηλότερη ταχύτητα σε ηλεκτρική λειτουργία.
Οι τέσσερις διαφορετικοί “κόσμοι” του MG3 Hybrid+
Το υβριδικό μοντέλο μπορεί να κινηθεί με τέσσερα προγράμματα, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Ξεκινάμε από τη λειτουργία EV, όπου το MG3 Hybrid+ κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για όσο υπάρχουν τα “αποθέματα” στη μπαταρία. Ακολουθεί η λειτουργία “σε σειρά”, όπου ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση. Επιπλέον, υπάρχει η λειτουργία “σε σειρά και φόρτιση”, όπου ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας. Η τέταρτη λειτουργία είναι η “παράλληλη”, όπου τόσο ο κινητήρας, όσο και ο ηλεκτροκινητήρας, κινούν τους τροχούς. Από την πλευρά του, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport.
Κορυφαίος εξοπλισμός από την βασική έκδοση
Πέρα από το εξαιρετικό υβριδικό σύστημα κίνησης, το MG3 Hybrid+ δεν αφήνει περιθώρια στους αντιπάλους του και λόγω του κορυφαίου εξοπλισμού. Μάλιστα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αξιοσημείωτες παραλείψεις ακόμα και στην βασική έκδοση. Ενδεικτικά, από την βασική “Excite” περιλαμβάνεται το cockpit με διπλή οθόνη. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένα πάνελ 7 ιντσών για την πληροφόρηση του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Μέσω της τελευταίας προσφέρονται μεταξύ άλλων δορυφορική πλοήγηση, συνδεσιμότητα Android Auto / Apple CarPlay, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης.
Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν και τα σημαντικά συστήματα ασφάλειας, όπως η προειδοποίηση παρέκκλισης από την λωρίδα (LDW), η βοήθεια διατήρησης λωρίδας (LKA) και το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB). Πέρα από τον κορυφαίο εξοπλισμό, το MG3 Hybrid+ δεν κάνει “εκπτώσεις” και στην πρακτικότητα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι διαθέτοντας ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 293 λίτρων, τοποθετείται στην πρώτη θέση μεταξύ των ανταγωνιστικών μοντέλων του Segment B σε ότι έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη χωρητικότητα.
Έτοιμο να “σαρώσει” στην ελληνική αγορά
Για το τέλος αφήσαμε ίσως την μεγαλύτερη έκπληξη όσον αφορά στο MG3 Hybrid+, η οποία δεν είναι άλλη από την τιμή. Το υβριδικό μοντέλο της B-Segment ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 19.950 ευρώ, έπειτα από την προωθητική ενέργεια “Launch-Welcome
to Hybrid+” ύψους 500 ευρώ. Η τιμή είναι άκρως δελεαστική για ένα υβριδικό μοντέλο με ισχύ 195 ίππων και αυτόματο κιβώτιο. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις τιμές και των υπόλοιπων εκδόσεων, ενώ κλείνοντας να αναφέρουμε ότι συνοδεύεται από 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ. (ισχύει και για το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης) και δωρεάν οδική βοήθεια για 7 χρόνια.
Πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε κάθε λεπτομέρεια για το εν λόγω μοντέλο μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα, αλλά και να προγραμματίσετε ένα Test Drive. Κλείνοντας, υπάρχει και δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες (δείτε εδώ πιο αναλυτικά).