Μια βροχή ρίχνει και διαλύεται το κράτος…

Βρείτε μας στο


…έλεγε κάποτε χιουμοριστικά ο Χάρρυ Κλυνν, περιγράφοντας όμως μια οδυνηρή πραγματικότητα της χώρας μας. Τελικά δεν έχει μόνο η χώρα μας αυτή την ικανότητα αλλά και η αναμφίβολα προηγμένη Σουηδία, όπου βρέθηκα προ μηνών για επαγγελματικό ταξίδι. Όχι περισσότεροι από 5 πόντοι χιόνι ήταν ικανοί να τινάξουν στον αέρα τη λειτουργία του διεθνούς αεροδρομίου Arlanda της Στοκχόλμης.

Η ιστορία έχει ως εξής: Πετούσαμε το πρωί με άφιξη στη Στοκχόλμη στις 11:15 με στόχο στις 12:30 να αναχωρήσουμε για Αθήνα. Η λιλιπούτεια χιονόπτωση που λέγαμε καθυστέρησε την άφιξη της πτήσης στη Luleä με αποτέλεσμα να χάσουμε την ανταπόκριση.

Λίγο πριν από την προσγείωσή μας η επικεφαλής πληρώματος καμπίνας έκανε αναγγελία για τις πτήσεις που θα χρησιμοποιούσαν όσοι έχασαν τις ανταποκρίσεις με υπαιτιότητα της αεροπορικής εταιρείας κι ανάμεσά τους κι εμείς. Φτάνοντας στη Στοκχόλμη η άγνοια των υπαλλήλων για την αντικατάσταση των εισιτηρίων (!!!) αλλά και η αναζήτηση των αποσκευών, μας οδήγησε να επικοινωνήσουμε με Ελλάδα, ώστε το πρακτορείο εδώ να μας εκδώσει τα εισιτήρια που ουσιαστικά όφειλε να μας προσφέρει η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.

Ήρθαν τα εισιτήρια με email, κάναμε check in στα αυτόματα μηχανήματα, καθ’ υπόδειξη των αρμόδιων υπαλλήλων του αεροδρομίου, όμως φτάνοντας να παραδώσουμε τις αποσκευές μάς είπαν ότι η πτήση αναχωρεί σε λίγο και δεν προλαβαίναμε να επιβιβαστούμε! Νέο τηλέφωνο στην Αθήνα, νέα εισιτήρια για διαφορετικές πτήσεις και άφιξη στην Αθήνα μέσω Μονάχου στη 01:45 μετά τα μεσάνυχτα αντί για τις 17:00 που ήταν προγραμματισμένο να φτάσουμε.

Κι όλα αυτά χωρίς καμία συγγνώμη από κανέναν ανευθυνοϋπεύθυνο και με τρεις φορές έκδοση εισιτηρίων για το ίδιο ταξίδι.

mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr