Μικρά αυτοκίνητα με μεγάλη ιστορία: Mini

Σήμερα, στο αφιέρωμά μας στα "μικρά αυτοκίνητα με μεγάλη ιστορία" καταπιανόμαστε με το εμβληματικό Mini!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της παγκόσμιας ιστορίας, έχει γίνει αφίσα, στάμπα σε tshirt, retro μινιατούρα για διακόσμηση χώρων, έχει πρωταγωνιστήσει σε αμέτρητες κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, έχει αποτελέσει για χρόνια το σήμα κατατεθέν της βρετανικής κουλτούρας μαζί με τα κόκκινα διώροφα λεωφορεία, τα μαύρα ταξί και τις καμπίνες των τηλεφωνικών θαλάμων. Δεν μπορεί να είναι κανένα άλλο από το περίφημο Mini, το οποίο ακούει σε πολλά και διαφορετικά ονόματα, καθώς έχει αλλάξει πολλές φορές φίρμα και μοντέλο, μέσα στο περιπετειώδες διάβα του στην πολύπαθη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Mini γεννήθηκε το 1959 από τη BMC (British Motor Corporation) δια χειρός Sir Alec Issigonis, του Έλληνα σχεδιαστή αυτοκινήτων και όπως προδίδει και το όνομά του, ήταν ένα μικρό, δίπορτο, τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με μήκος που οριακά ξεπερνούσε τα τρία μέτρα (3,05) και πλάτος 1,41 μέτρα. Το mini έχει μία πολύ πλούσια ιστορία που χρειάζεται ένα αφιέρωμα μόνο για αυτή, κάτι το οποίο σίγουρα θα κάνουμε στο μέλλον. Κατασκευάστηκε και συναρμολογήθηκε σε πολλές χώρες και εργοστάσια, άλλαξε πολλά μηχανικά σύνολα και κινητήρες, μετράει πολλές εκδόσεις και εφτά γενιές, καθώς και πολλές μετατροπές από άλλους οίκους ή και custom.

Αρχικά προωθήθηκε στην αγορά από δύο φίρμες του ομίλου BMC, τις Austin και Morris. Έτσι ονομάστηκε Morris Mini και Austin Mini, ενώ άκουγε και στα ονόματα Austin 850, Austin Partner, Austin Seven, Austin Cooper, Morris 850, Morris Mini Minor, Morris Cooper και άλλα. Η δεύτερη γενιά του Mini (Mark II) παρουσιάστηκε το 1967 και διήρκησε μέχρι το 1970. Στο μεταξύ μεσολάβησε το νέο βρετανικό σχήμα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η περίφημη British Leyland. Έτσι το Mini Mark III θα ξεκινήσει να παράγεται το 1969 με το καθιερωμένο πλέον όνομα Mini και το έμβλημα της British Leyland στο καπό του. Θα ακολουθήσει η τέταρτη γενιά του Mini, το 1976, η οποία θα συνεχίσει να παράγεται ως το 2000. Παράλληλα το 1981 θα προχωρήσει η απορρόφηση της British Leyland από τον όμιλο Rover. Το Mini θα συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία εγκαινιάζοντας ως το 2000 άλλες τρεις γενιές, τις Mark V,VI και VII. Το έμβλημά του θα είναι πλέον το γνωστό μας λογότυπο με τις πτέρυγες εκατέρωθεν της λέξης Mini.


Τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες θα κρατήσει η παραγωγή του Mini, η οποία ρίχνει προσωρινά τίτλους τέλους το 2000. Το Rover Group που επί σειρά ετών αντιμετώπιζε τεράστια οικονομικά προβλήματα, εξαγοράστηκε το 1994 από τη BMW, σε μια προσπάθεια διάσωσης του ομίλου, με τη βρετανική κυβέρνηση να ξεπουλάει την κρατική επιχείρηση στα πλαίσια της εξυγίανσης του κράτους, μια συνταγή που όπως έχει αποδειχθεί περίτρανα δεν αποδίδει. Ούτε στην περίπτωση του ομίλου Rover απέδωσε και έτσι η BMW που πέραν της αρχικής εξαγοράς δεν είχε επενδύσει ούτε ένα γερμανικό μάρκο στον όμιλο, ξεκίνησε να ξεπουλάει τις φίρμες του ομίλου ξεκινώντας από τις MG, Rover και Land Rover. Γνωρίζοντας όμως τη δημοφιλία και την εμπορική επιτυχία του Mini, διατήρησε τη φίρμα, διακόπτοντας ωστόσο την παραγωγή του, με σκοπό να παράξει ένα νέο σύγχρονο μοντέλο που θα αποτελέσει την αναγέννηση της φίρμας. Έτσι και έπραξε λοιπόν, όταν το 2001 παρουσίασε το νέο Mini, ένα μικρομεσαίο hatchback, που κατά τη γνώμη του γράφοντος δε θύμιζε σε τίποτα το αυθεντικό και αξιαγάπητο Mini, ασχέτως του αν προέκυψε στην αγορά ένα νέο αξιόπιστο αυτοκίνητο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.