MINI: Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική εταιρία του BMW Group. Πότε όμως;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mini Cooper SE BMW Group

Στο δρόμο προς τον αναπόφευκτο εξηλεκτρισμό κάθε μεγάλος κατασκευαστής έχει ήδη καταστρώσει τα σχέδια του αναφορικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει την επόμενη 10ετία. Στην ετήσια διάσκεψη του ομίλου της BMW οι Βαυαροί αποκάλυψαν μέρος των ηλεκτρικών τους σχεδίων και για τη MINI με τη βρετανική εταιρία να είναι η πρώτη που θα “αποχαιρετήσει” τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από την γκάμα της με χρονικό ορίζοντα τις αρχές της επόμενης 10ετίας. Το τελευταίο μοντέλο της MINI που θα δούμε να φέρει θερμικό μοτέρ θα κάνει την εμφάνιση του το 2025.

Διαβάστε επίσης – BMW i4: Ηλεκτρική δύναμη με 530 ίππους και αυτονομία έως 590 χλμ.

Για αυτό το γεγονός ο Oliver Zipse, πρόεδρος του δ.σ. της BMW, δήλωσε σχετικά κατά την ετήσια διάσκεψη του ομίλου: “Η MINI θα είναι η πρώτη μάρκα του BMW Group που θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική. Τα αυτοκίνητα της MINI είναι τέλεια για την πόλη και την ηλεκτρική κινητικότητα. Θα λανσάρουμε το τελευταίο μοντέλο της εταιρίας με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025. Στις αρχές των 2030s, η MINI θα είναι αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρική.”


Oliver Zipse, πρόεδρος του δ.σ. της BMW
O Oliver Zipse, πρόεδρος του δ.σ. της BMW

Να σημειωθεί παράλληλα πως το BMW Group έχει ήδη δημιουργήσει από το τέλος του 2019 μια κοινοπραξία με την κινέζικη Great Wall Motors, ονόματι Spotlight Automotive Limited, για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών ΜΙΝΙ στη Κίνα αλλά και την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων που θα φέρουν το σήμα της κινέζικης εταιρίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]