Μόναχο: Στην εντυπωσιακή πρωτεύουσα της Βαυαρίας

Το Μόναχο αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση πόλης, καθώς προσφέρει ένα σπάνιο μίγμα ιστορικότητας και υπερσύγχρονων υποδομών που χρήζει περαιτέρω εξερεύνησης...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όσοι έχετε ταξιδέψει ανά την Ευρώπη, γνωρίζετε πως είναι λίγες οι πόλεις που έχουν καταφέρει να διατηρήσουν ξεχωριστή προσωπικότητα, συνδυάζοντας ισόποσα τον μοντέρνο και τον ιστορικό χαρακτήρα τους. Η συνηθισμένη εικόνα είναι είτε να ταξιδεύουμε σε σύγχρονες είτε να θαυμάζουμε καλοδιατηρημένα κτήρια που θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν.
Το Μόναχο συνδυάζει και τα δύο στον μέγιστο βαθμό, αποτελώντας μια ιδιάζουσα περίπτωση μεγάλης ευρωπαϊκής πόλης. Η πρωτεύουσα της Βαυαρίας είναι χτισμένη δίπλα στον παραπόταμο του Δούναβη Isar, έχει πληθυσμό περίπου 1,5 εκατομμύρια κατοίκους και είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας, μετά το Βερολίνο και το Αμβούργο. Σύμφωνα με έρευνες, είναι η πόλη με το καλύτερο επίπεδο διαβίωσης στη Γερμανία και μια από τις κορυφαίες στον κόσμο σε αυτό το κομμάτι.

Ιστορία
Το παρελθόν του Μονάχου φτάνει αρκετούς αιώνες πίσω. Το πρώτο κτίσμα της περιοχής ανάγεται στο 1158 και ανήκει σε Βενεδικτίνους μοναχούς, ενώ το 1175 δημιουργήθηκε η πόλη και το κάστρο. Από τον 14ο αιώνα ξεκίνησε μια περίοδος ακμής, με κτήρια γοτθικής αρχιτεκτονικής να κοσμούν την πόλη και να διαμορφώνουν τον χαρακτήρα της.
Στη συνέχεια έγινε πρωτεύουσα του αυτόνομου βασιλείου της Βαυαρίας, η οποία παραμένει ένα από τα εξέχοντα ομοσπονδιακά κρατίδια της Γερμανίας. Σήμερα, το Μόναχο έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, αποτελώντας το επίκεντρο για σημαντικούς τομείς, όπως παιδεία, τέχνες, καινοτομία, βιομηχανία και τουρισμό. Λόγω της μεγάλης ποικιλίας, των ελκυστικών συνθηκών διαβίωσης και των σύγχρονων υποδομών, είναι πόλος έλξης για μετανάστες, κυρίως από Νότια Ευρώπη, Βαλκάνια, χώρες που συνορεύουν με τη Γερμανία, όπως Αυστρία και Γερμανία, καθώς και από Ινδία και Κίνα.

State-of-the-art
Η συγκεκριμένη φράση ουσιαστικά σημαίνει «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» και ταιριάζει γάντι στην προσωπικότητα της πόλης του Μονάχου. Λογικά επηρεασμένο από τη γερμανική κουλτούρα, διαθέτει μεγαλόπρεπα κτήρια και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια πόλη της τέχνης, εξ ου και το λογοπαίγνιο με τη φράση state-of-the-art. Η βόλτα στην Kunstareal, που εκτείνεται σε ένα ολόκληρο τετράγωνο στο κέντρο της πόλης φιλοξενώντας μουσεία και πινακοθήκες, θα ικανοποιήσει τους φίλους του πολιτιστικού τουρισμού.
Βέβαια, το Μόναχο δεν είναι απλώς ένας χώρος μουσείων, αλλά ένας ζωντανός πολυπολιτισμικός οργανισμός, λόγω της παρουσίας ανθρώπων από διαφορετικές εθνικότητες και, κυρίως, κουλτούρες. Η πολυσυλλεκτικότητα του Μονάχου φαίνεται και στην αρχιτεκτονική, αφού τα κτήρια μεγάλης ιστορικής αξίας αναμιγνύονται με υπερσύγχρονες κατασκευές, οι οποίες μετουσιώνουν τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε κάθε επίπεδο.
Στην πρωτεύουσα της Βαυαρίας εδρεύουν πολυεθνικές βιομηχανίες, ενώ μεγάλη έμφαση δίνεται σε επιχειρήσεις προηγμένης τεχνολογίας και κατασκευών. Συνολικά, η μεγαλύτερη πόλη της Βαυαρίας είναι μια σπάνια περίπτωση, αφού καταφέρνει να αναμίξει στοιχεία από πολλές διαφορετικές πηγές, οι οποίες ωστόσο διαμορφώνουν ένα ξεκάθαρο μωσαϊκό που δεν αλλοιώνει, αλλά διαμορφώνει με θετικό τρόπο την προσωπικότητά της.


Όσοι νομίζετε πως τα παραδοσιακά βαυαρικά εστιατόρια διαθέτουν μόνο λουκάνικα, κάνετε λάθος. Το «Wurst», όπως είναι η ονομασία στα γερμανικά, αποτελεί το χαρακτηριστικότερο δείγμα ψησίματος αλά γερμανικά, ωστόσο διαδεδομένα είναι και άλλα ψητά, όπως το κότσι. Στη φωτογραφία, το εστιατόριο «Haxnbauer» χρησιμοποιεί μια διαφορετική αρχιτεκτονική στην ψησταριά του, καθώς τα κάρβουνα βρίσκονται στο πλάι και όχι στον πάτο, δημιουργώντας έτσι και έναν άλλο τρόπο ψησίματος.

Στο Μόναχο
Οι προθέσεις και το προσωπικό στυλ του κάθε ταξιδιώτη παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του «οδικού χάρτη» που θα επιλέξει όταν βρεθεί στο Μόναχο. Καθώς οι πολίτες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης έχουν το περπάτημα στην καθημερινότητά τους, η ύπαρξη άνετων χώρων υπαίθριας άσκησης και χαλάρωσης θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ.
Για αυτό, μόλις κάνει την εμφάνισή του ο ήλιος – γεγονός που αυτόματα σημαίνει ότι, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία, στην περιοχή επικρατεί καλοκαιρία – τα περιποιημένα πάρκα γεμίζουν από κόσμο που κάνει τη βόλτα του ή χαλαρώνει διαβάζοντας βιβλία. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα στον κόσμο, το Englischer Garten και το Ολυμπιακό Πάρκο του Oberwiesenfeld. Όσοι θέλουν να κάνουν «shopping» θα πρέπει να επισκεφθούν την Maximilianstrasse, οδό που φιλοξενεί τα περισσότερα καταστήματα ρούχων κ.λπ., αντίστοιχα με την οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα, προφανώς στη σχετική αναλογία. Στη φροντισμένη οδό που διαθέτει πολλά όμορφα κτήρια βρίσκεται μεταξύ άλλων το Apolloni Museum, ενώ σε απόσταση μόλις 2 χιλιομέτρων βρίσκεται η Kunstareal, στην οποία έχουμε ήδη αναφερθεί. Πινακοθήκες, μουσεία, επιβλητικοί ναοί εξαίσιας ομορφιάς διαμορφώνουν ένα σύνολο από προορισμούς που αξίζει να γνωρίζει όποιος βρεθεί στο Μόναχο. Από την άλλη, σύγχρονα κτήρια, όπως το Allianz Arena, ποδοσφαιρικό στάδιο που αγωνίζεται η ομάδα-καμάρι της Βαυαρίας Μπάγερν Μονάχου, ή το περίφημο κτήριο της BMW, δείχνουν πως και σε επίπεδο σύγχρονης αρχιτεκτονικής το Μόναχο δεν ακολουθεί απλώς, αλλά ορίζει τις σύγχρονες εξελίξεις.

Στους γερμανικούς δρόμους
Ένα χαρακτηριστικό της Κεντρικής Ευρώπης γενικά και του Μονάχου ειδικότερα, είναι η μικρή απόσταση από άλλες χώρες, που επιτρέπει ακόμη και ημερήσιες εκδρομές. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως κατά τους χειμερινούς μήνες η συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων χρησιμοποιεί winter tyres, κάτι που συμβαίνει και στην περίπτωση των ενοικιαζόμενων οχημάτων, ενώ οι αντιολισθητικές αλυσίδες χρησιμοποιούνται ελάχιστα, κυρίως σε βοηθητικούς δρόμους. Αυτό που προκαλεί εντύπωση στον δρόμο προς Αυστρία είναι τα σημεία της Autobahn, της γερμανικής οδού ταχείας κυκλοφορίας δηλαδή, όπου δεν υπάρχει όριο ταχύτητας. Μπορεί αυτό να φαντάζει περίεργο, ωστόσο οι στατιστικές έχουν δείξει πως τα συγκεκριμένα σημεία δεν παρουσιάζουν αυξημένο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων, σε σύγκριση με άλλα που το όριο ταχύτητας υφίσταται. Είναι προφανές ότι η επιλογή των σημείων αυτών δεν έγινε τυχαία, αλλά ήταν προϊόν μελέτης και σε συνδυασμό με την ωριμότητα και οδηγική παιδεία του μέσου Γερμανού οδηγού φέρνει αυτά τα αποτελέσματα.

Κοντινή εκδρομή
Όπως προαναφέραμε, η γεωγραφική θέση των χωρών της Κεντρικής Ευρώπης επιτρέπει ακόμη και μονοήμερες εκδρομές που περιλαμβάνουν διάβαση συνόρων. Τέτοια περίπτωση αποτελεί η Αυστρία, η οποία προσφέρει δυνατότητα για εκδρομή από το Μόναχο, σε αποστάσεις που δεν ξεπερνούν τα 150 χιλιόμετρα. Ένας κοσμοπολίτικος προορισμός, που προσελκύει πολλούς επισκέπτες από τη βαυαρική πρωτεύουσα, λόγω της μικρής απόστασης, είναι το Kitzbuhel, που διαθέτει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κάποιος κατά τη διάρκεια ολιγοήμερων διακοπών, από εστιατόρια και μπαρ μέχρι καζίνο και spa. Στην ίδια περιοχή βρίσκεται η μπαρόκ πόλη Sankt Johann in Tirol, που συνδυάζει επιβλητικά μπαρόκ κτήρια παλαιότερων αιώνων, τα οποία σήμερα χρησιμοποιούνται κανονικά, με εκδρομές στην όμορφη αυστριακή φύση. Η περιοχή είναι δημοφιλής χάρη και στο χιονοδρομικό της κέντρο, το οποίο μάλιστα αποτελεί τουριστικό επίκεντρο σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πώς γίνεται αυτό; Ακόμη και όταν τα χιόνια έχουν λιώσει, υπάρχει μια τάση τα χιονοδρομικά κέντρα να δημιουργούν διαδρομές για ποδηλασία downhill ή ενδιαφέροντα μονοπάτια για πεζοπορία. Άλλωστε, οι διακοπές των Γερμανών σε εκείνα τα μέρη συνήθως συνίστανται στην εγκατάσταση σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο, το οποίο παρέχει όλες τις ανέσεις για μια παρέα ή οικογένεια. Έτσι, οι τουρίστες μπορούν να απολαύσουν μια βόλτα στην καταπράσινη, εφόσον δεν είναι χειμώνας, φύση ή το βουνό κάνοντας πεζοπορία ή ποδηλασία.
Από όποια σκοπιά και αν αναλύετε τον ταξίδι σας, είναι βέβαιο πως το Μόναχο θα ταιριάζει σε τουλάχιστον ένα από τα… κουτάκια που καλείστε να συμπληρώσετε, πριν ετοιμάσετε τις βαλίτσες για την επόμενη απόδραση!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]