Ο “φυσικός διάδοχος” των TVR… δεν είναι από την TVR!

Με παρουσία στον κόσμο της F1 ως προμηθευτής εξαρτημάτων, η Mulholland στρέφει το ενδιαφέρον της στα αυτοκίνητα δρόμου με το Legend 480.

Βρείτε μας στο
Mulholland Legend 480 TVR

Η άγνωστη μέχρι τώρα βρετανική Mulholland Automotive, αποτελεί θυγατρική του ομώνυμου ομίλου και το Legend 480 που βλέπετε στις ψηφιακές απεικονίσεις είναι η πρώτη της δημιουργία, για την οποία δέχεται πλέον επίσημα και παραγγελίες, όπως μας ενημερώνει.

Αν οι γραμμές αυτού του νέου διθέσιου coupe σας θυμίζουν κάτι, μόνο τυχαίο δεν είναι. Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Graham Mulholland, είναι μεγάλος fan της TVR και πιστεύει ότι το Legend 480 αποτελεί τον φυσικό διάδοχο στην “κλασική συνταγή” των μοντέλων της, παρόλο που η έτερη βρετανική εταιρία… εξακολουθεί να υπάρχει, αν και δεν βρίσκεται στα καλύτερα της. Μάλιστα, ο άνθρωπος πίσω από το Legend 480 είναι ο πρώην σχεδιαστής της TVR, Damian McTaggett.

Σύμφωνα και με άρθρο του βρετανικού Top Gear, ο Mulholland ήταν πολύ καλός φίλος με τον Peter Wheeler, τον ιδιοκτήτη και αφεντικό της TVR από το 1981 έως και το 2004.

Σχετικά με αυτό ο Βρετανός αναφέρει: “Είμαι πρώην κάτοχος TVR και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δούλεψε μαζί με τον Peter Wheeler πάνω σε διάφορα σαχλά projects…Ως το πρώτο μας όχημα, το Legend 480 θα αναπαράξει μια αποδεδειγμένη συνταγή, αλλά θα χρησιμοποιήσουμε την προηγμένη τεχνογνωσία μας και κορυφαίους προμηθευτές για να προσφέρουμε μια ανάλογη εμπειρία”, μας λέει ο Mulholland που θέλει παράλληλα να κάνει πιο γνωστή την εταιρία μέσω του νέου coupe.

“Το Legend 480 μας επιτρέπει να δείξουμε την τεχνολογία μας, την εξειδίκευση μας και τις δυνατότητες μας σε ένα σημαντικά μεγαλύτερο κοινό και επίσης μας δίνει τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν προχωρήσουμε σε αναδυόμενες τεχνολογίες…Θέλουμε αυτά τα αυτοκίνητα να αποτελέσουν ατραξιόν για τις δραστηριότητες του ομίλου μας.”, προσθέτει.

Προς το παρόν οι πληροφορίες για το πρώτο μοντέλο της Mulholland είναι ελάχιστες με το “480” να αντιπροσωπεύει την ισχύ του LS V8 κινητήρα που προέρχεται από την GM αλλά έχει δεχτεί τις περιποιήσεις των Βρετανών. Η ισχύς θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου και το πλαίσιο θα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, κάτι που υπονοεί ένα ιδιαίτερα χαμηλό βάρος. Από αυτό το πλαίσιο θα προκύψουν άλλα δύο μοντέλα, ένα εκ των οποίων ανοιχτό. Λογικά θα έχουμε να κάνουμε με ένα σκληροπυρηνικό coupe, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, αλλά για αυτό θα μάθουμε περισσότερα τις επόμενες εβδομάδες.

Το αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Derby της Αγγλίας, θα παράγεται με τις ίδιες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι Βρετανοί για τα εξαρτήματα που κατασκευάζουν για την F1. Για να δούμε τι θα δούμε…

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr