Όπως είναι πλέον γνωστό, ο όμιλος FCA και ο όμιλος PSA, ένωσαν πλέον τις δυνάμεις τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του μέλλοντος και να δημιουργήσουν έναν υπερατλαντικό γίγαντα όπως είπαν οι δύο πλευρές. Τι θα γίνει όμως με μοντέλα τα οποία είχαν αβέβαιο μέλλον;
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα μαθαίνουμε από το ρεπορτάζ αλλά και με τα όσα λέει η λογική, όπως αυτή πηγάζει από τα νέα δεδομένα που έφερε η συγχώνευση, θα μπει τέλος στα σχέδια της Alfa Romeo για πισωκίνητη Giulietta. Το ιταλικό μοντέλο το οποίο πλησιάζει πλέον την δεκαετία στους δρόμους, από όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, φαίνεται πως θα ακολουθήσει τον δρόμο της λογικής.
Έτσι θα δούμε αντικαταστάτη του, αλλά όχι άμεσα, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν θα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα αλλά στον εμπρός. Μάλιστα θεωρούμε αρκετά πιθανό η επόμενη γενιά της Giulietta να πατήσει σε… γαλλικό πάτωμα, καθώς έτσι θα εξοικονομηθεί τεράστιο ποσό για την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αυτός εξάλλου είναι και ένας από τους λόγους που οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία. Να εξοικονομήσουν χρήματα.
Προφανώς είναι νωρίς για ανακοινώσεις, αν και η ιταλική μάρκα στο άμεσο πλάνο της έχει βγάλει από τα σχέδιά της την Giulietta, όμως με τα νέα δεδομένα το αυτοκίνητο θα είναι πιο εύκολο να συνεχίσει την καριέρα του από ότι πριν. Προς το παρόν οι ιθύνοντες της ιταλικής μάρκας μιλούν ανοικτά μόνο για δύο νέα SUV, νέα Stelvio και νέα Giulia.
Σε κάθε περίπτωση, να αναφέρουμε πως το αυτοκίνητο που βλέπουμε πιο πάνω αποτελεί ψηφιακή απεικόνιση του πως θα μπορούσε να μοιάζει η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta στην έκδοση Quadrifoglio, από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή LP Design.