Νέα Aprilia RS 660. Δείτε τιμή και μάθετε τα πάντα γι αυτή

Δυνατότητα προκράτησης δίνει η ελληνική αντιπροσωπεία της Aprilia για τη νέα σπορ RS 660. Δείτε την τιμή της και μάθετε τα πάντα γι αυτή.

Βρείτε μας στο
Aprilia RS 660 τιμή 2020

Η νέα Aprilia RS 660 έρχεται να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή στις μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες για την ιταλική εταιρία. Έχει στα σωθικά της το νέο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα της εταιρίας, τον οποίο και αναμένεται να δούμε και σε άλλες μοτοσυκλέτες των Ιταλών και συγκεντρώνει φυσικά την αγωνιστική τεχνογνωσία της Aprilia που της έχει χαρίσει δεκάδες παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας.



Η RS 660 έρχεται για να συνδυάσει τη σπορ συμπεριφορά εντός και εκτός πίστας σε ενά “πακέτο” πιο προσιτό σε σχέση με μια 4κύλινδρη μοτοσυκλέτα αντίστοιχου κυβισμού, ειδικά στο κομμάτι της συντήρησης. Ας μάθουμε γι αυτά ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε.

H Aprilia RS 660 διαθέτει ένα διπλό φέρινγκ με ενσωματωμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, μια εξαιρετικά προηγμένη λύση που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Aprilia για διαρκή έρευνα στον τομέα της αεροδυναμικής.

Η αποδοτικότητα αρχικά αναλύθηκε με τη βοήθεια του υπολογιστικού λογισμικού CFD (Computational Fluid Dynamics), στη συνέχεια σε αερο-σήραγγα, ενώ η τελική ανάλυση έγινε με δοκιμές στον δρόμο και την πίστα. Μια από τις λειτουργίες του δύο στρωμάτων φέρινγκ είναι η βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η άνεση του αναβάτη, μέσω της προστασίας από την πίεση του αέρα και της εκτροπής της ροής του καυτού αέρα που φτάνει σε αυτόν, από κινητήρα και ψυγείο.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς η νέα μοτοσυκλέτα τους έχει ιδανική εργονομία, κάτι που δεν είναι και πολύ δύσκολο να πιστέψουμε κρίνοντας και από τις προηγούμενες προσπάθειες τους. Η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε ειδικά για σπορ καθημερινή οδήγηση, σύμφωνα με την κουλτούρα της Aprilia στη σχεδίαση μοτοσυκλετών. Το τρίγωνο σέλας, μαρσπιέ και τιμονιού είναι άψογα σχεδιασμένο για κάθε ύψους αναβάτες με μια θέση οδήγησης που δεν είναι ιδιαίτερα εμπροσθοβαρής και δεν επιβάλει μεγάλο λύγισμα των γονάτων, λόγω ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. Ο αναβάτης μπορεί να απολαμβάνει μια θέση που εγγυάται μέγιστο έλεγχο και την ελάχιστη δυνατή καταπόνηση σε μεγάλες αποστάσεις, στοιχεία που κάνουν την RS 660, ιδανική για γρήγορη δυναμική οδήγηση, αλλά και για καθημερινή μετακίνηση.

Η σέλα διαθέτει πολύ άνετο αφρώδες υλικό και κωνικές πλευρές για να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, ώστε να είναι εύκολοι οι χειρισμοί όταν δεν κινείται η μοτοσυκλέτα. Το μεγάλου μεγέθους σελάκι συνεπιβάτη είναι τοποθετημένο στην ουρά, ενώ το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη που διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό επιτρέπει τη δημιουργία μονόσελου.

Η επιλογή τοποθέτησης της εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα προσέφερε μεγαλύτερη ελευθερία στην τοποθέτηση των μαρσπιέ του συνεπιβάτη και στη βελτίωση της άνεσής του. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 15 λίτρα καυσίμου και συμβάλει στο λεπτό προφίλ της μοτοσυκλέτας, επιτρέποντας στον αναβάτη να κάθεται άνετα και παράλληλα να απολαμβάνει μεγάλη προστασία πίσω από το φέρινγκ.

Ακολουθώντας την παράδοση των σπορ μοντέλων της Aprilia, η RS 660 έχει σχεδιαστεί ειδικά, για εύκολη αφαίρεση εξαρτημάτων όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην πίστα, όπως οι καθρέπτες, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας.

Πλαίσιο: Σημείο αναφοράς σε κράτημα και ακρίβεια
Η ικανότητα της Aprilia στην κατασκευή πλαισίων υψηλών προδιαγραφών είναι ξακουστή. Ακολουθώντας πιστά την παράδοση, η RS 660 φέρει ολοκαίνουριο πλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με μοναδικά χαρακτηριστικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι διαστάσεις του πλαισίου των δύο δοκών ευνοούν την ευελιξία: χάρη στο μεταξόνιο των 1.370 χλστ. και την κλίση του λαιμού του τιμονιού στις 24,1 μοίρες, η RS 660 δίνει έμφαση στην ευελιξία και την αίσθηση που παρέχει το μπροστινό σύστημα των μοτοσυκλετών που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Νοάλε.

Οι δύο πλευρικές δοκοί είναι βιδωμένες στην περιοχή του λαιμού του τιμονιού και το πίσω μέρος. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο και συμβάλει στη δημιουργία μιας ελαφριάς, μικρών διαστάσεων κατασκευής. Για να γίνει το πλαίσιο, ακόμη πιο ελαφρύ και αποδοτικό, η άρθρωση του ψαλιδιού βρίσκεται πάνω στον κινητήρα. Αυτό είναι ένα monobloc στοιχείο που χαρακτηρίζεται από το σημαντικό του μήκος, το οποίο συνέβαλε στη μέγιστη πρόσφυση και επέτρεψε την προσαρμογή των δύο ασύμμετρων μπράτσων του ψαλιδιού, που αποτελούν τυπική τεχνική επιλογή στην ιστορία των Aprilia RS. Ο τρόπος τοποθέτησης του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ επέτρεψε εξαιρετική προοδευτικότητα, ακόμη και χωρίς την εφαρμογή οποιουδήποτε αρθρωτού συνδέσμου, σύμφωνα με τους Ιταλούς, κάτι που αναμένεται να το δούμε και στην πράξη.

Στη σχεδίαση του πλαισίου, οι σχεδιαστές της Aprilia έδωσαν μεγάλη σημασία στην περιοχή του λαιμού του τιμονιού, για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη ανθεκτικότητα στον δρόμο και την πίστα, διατηρώντας παράλληλα πολύ μικρή ακτίνα στροφής, προς διευκόλυνση της καθημερινής οδήγησης. Το πλαίσιο ολοκληρώνεται με το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba με ανεστραμμένα καλάμια στα 41 χλστ. και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός και ακτινικές δαγκάνες αλλά και ακτινική αντλία στο τιμόνι, όλα από την Brembo.

Ο νέος δικύλινδρος των 100 ίππων
Ο νέος 2κύλινδρος κινητήρας της Aprilia είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί από την εξέλιξη του πανίσχυρου κινητήρα της RSV4 και ως εκ τούτου, είναι βασισμένος σε αυτόν. Η κεφαλή, οι θάλαμοι καύσης, οι αγωγοί, οι κύλινδροι και τα έμβολα προέρχονται από τον V4 με διάμετρο στα 81 χλστ. και διαδρομή στα 63,9 χλστ. Η απόφαση για την αξιοποίηση της τεχνολογίας V4 εγγυάται κορυφαίες επιδόσεις, ενώ λαμβάνονται υπόψη οι υψηλές ταχύτητες διαδρομής των εμβόλων στον κυβισμό του. Φυσικά, όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των χυτεύσεων και των καλουπιών, έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί από την αρχή.

Ο νέος κινητήρας διαθέτει οριζόντια διαχωρισμένο στροφαλοθάλαμο σε δύο τμήματα, με τους κυλίνδρους να έχουν ενσωματωθεί στον πάνω μέρος για μείωση των συνολικών διαστάσεων και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Οι κύλινδροι έχουν μετατοπιστεί από τον στροφαλοφόρο άξονα για να επιτευχθεί ελαχιστοποίηση της εσωτερικής τριβής κατά την κίνηση των εμβόλων.

Οι κούφιοι διπλοί εκκεντροφόροι που επενεργούν σε 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο παίρνουν κίνηση μέσω πλευρικής καδένας. Ο μηχανικής λειτουργίας πολύδισκος συμπλέκτης σε λουτρό λαδιού διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης ροπής και περιορισμένης ολίσθησης.

Η λίπανση μέσω υγρού κάρτερ περιλαμβάνει μια ελαιολεκάνη που προεξέχει προς τα κάτω και έχει κατασκευαστεί γύρω από τον αυλό εισαγωγής, για καλύτερη άντληση του λαδιού σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, ακόμη κι όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό ακραία κλίση ή κατά τη διάρκεια επιτάχυνσης ή φρεναρίσματος.

Η απόδοση των 100 ίππων στις 10.500 σ.α.λ. είναι κορυφαία για δικύλινδρο εμπρόσθιας κλίσης μοτέρ αυτού του κυβισμού και συγκρίνεται και με μεγαλύτερους δικύλινδρους Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 67 Nm και αποδίδεται στις 8.500 στροφές/λεπτό με το 80% να είναι διαθέσιμο από τις 4.000 σ.α.λ., που γίνεται 90% μόλις οι στροφές φτάσουν στις 6.250. Η RS 660 είναι επίσης διαθέσιμη σε έκδοση 95 hp, η ισχύς της οποίας μπορεί να περιοριστεί για αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2 στα 35 kw.

Επιπλέον της απόδοσης και του χαμηλού βάρους, ένας ακόμη στόχος ήταν να διατηρηθεί ο δυναμικός χαρακτήρας των V-twin κινητήρων. Γι’ αυτό τον λόγο, επελέγη χρονισμός των βαλβίδων με στρόφαλο με κομβία μπιελών στις 270°. Η καύση είναι συνεπώς ασύμμετρη και διαχωρισμένη κατά 270° για να επιτευχθούν εκρήξεις που αποδίδουν και ακούγονται όμοια με ενός κινητήρα V-twin. Επιπλέον, αυτός ο τύπος διαμόρφωσης επιτρέπει, μέσω ενός αντικραδασμικού άξονα, εύκολη εξισορρόπηση των εναλλασσόμενων κραδασμών πρώτης και δεύτερης τάξης.

Το σύστημα ψεκασμού περιλαμβάνει μια διπλή πεταλούδα γκαζιού με διάμετρο 48mm η κάθε μια, με αυλούς εισαγωγής διαφορετικού μήκους που βελτιώνουν την παροχή στις ψηλές και μεσαίες στροφές.

Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα
Η Aprilia ανέκαθεν πρωτοστατούσε και στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων (ήταν η πρώτη που παρουσίασε το Ride-by-Wire γκάζι το 2007) και πλέον διαθέτει το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πακέτο ελέγχου APRC (Aprilia Performance Ride Control) που κυριαρχεί στα κορυφαία πρωταθλήματα των αγώνων ταχύτητας και συγκαταλέγεται στα πιο προηγμένα συστήματα που υπάρχουν στην αγορά.

Η RS 660 είναι εφοδιασμένη με μονάδα μέτρησης αδρανειακών δυνάμεων 6 αξόνων (IMU), η οποία με τη βοήθεια ενσωματωμένων επιταχυνσιόμετρων και γυροσκοπίων μπορεί να αναγνωρίσει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με τον δρόμο. Καταγράφει και επεξεργάζεται δεδομένα που προέρχονται από τον αναβάτη και τα μεταδίδει στη μονάδα ελέγχου, η οποία με τη σειρά της επεμβαίνει άμεσα στα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας τροποποιώντας τη λειτουργία τους. Στα συστήματα της RS 660 περιλαμβάνονται τα εξής:

ATC: Aprilia Traction Control, ρυθμιζόμενος έλεγχος πρόσφυσης βάσει ακριβούς λογικής λειτουργίας υψηλής απόδοσης

AWC: Aprilia Wheelie Control, ρυθμιζόμενος έλεγχος ανύψωσης του εμπρός τροχού (σούζας).

ACC: Aprilia Cruise Control, διατηρεί την προεπιλεγμένη ταχύτητα χωρίς τη χρήση του γκαζιού.

AQS: Aprilia Quick Shift, για αλλαγές σε υψηλή ταχύτητα με ανοικτό γκάζι και χωρίς χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Διαθέτει επίσης, λειτουργία κατεβάσματος ταχυτήτων (downshift) που επιτρέπει κατεβάσματα σχέσεων χωρίς χρήση της μανέτας συμπλέκτη. Χάρη στο λογισμικό που παρέχεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, είναι δυνατή η αναστροφή του κιβωτίου για χρήση σε πίστα, χωρίς να απαιτείται αντικατάσταση οποιουδήποτε εξαρτήματος.

AEB: Aprilia Engine Brake, το σύστημα ελέγχει το φρένο του κινητήρα, όταν κλείνει το γκάζι.

AEM: Aprilia Engine Map, οι διάφοροι χάρτες αλλάζουν τον χαρακτήρα και τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα.

Η Aprilia RS 660 φέρει στάνταρ το προηγμένο Cornering ABS που προσαρμόζει τη λειτουργία και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Η Aprilia έχει αναπτύξει πέντε προγράμματα οδήγησης – Riding Modes, που μεγιστοποιούν την εμπειρία οδήγησης σε διάφορες συνθήκες και παρέχουν μεγαλύτερη ευκολία στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Οι αναβάτες αρκεί να επιλέξουν ποιο πρόγραμμα οδήγησης τους εξυπηρετεί για να αποκτήσουν αυτόματα το ιδανικό set-up, για τον έλεγχο πρόσφυσης, τον έλεγχο σούζας, το φρένο του κινητήρα, το ABS και άλλες ρυθμιζόμενες παραμέτρους.

Τρία είναι τα Riding Modes για χρήση στον δρόμο: το Commute, για καθημερινή οδήγηση, το Dynamic, για σπορ οδήγηση στον δρόμο και το Individual, που επιτρέπει την εξατομίκευση των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Για χρήση σε πίστα υπάρχουν δύο Riding Modes. Το Challenge, κατάλληλο για αγώνες σε πίστα, καθώς αξιοποιεί το σύνολο των δυνατοτήτων της RS 660 και το Time Attack, που επιτρέπει σε πιο έμπειρους αναβάτες, να τροποποιήσουν πλήρως την ηλεκτρονική διαμόρφωση.

Οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις ελέγχονται εύκολα από ένα φιλικό προς τον χρήστη χειριστήριο με 4 κουμπιά, το οποίο βρίσκεται στην αριστερή πλευρά των ηλεκτρικών διακοπτών και παρέχει γρήγορες εντολές για τον έλεγχο του cruise control και του ελέγχου πρόσφυσης.

Η πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT έχει πολλές δυνατότητες προβολής διαφόρων παραμέτρων. Τα δύο κατά επιλογή μενού οθόνης Road και Track (και τα δύο με αυτόματο οπίσθιο φωτισμό για την ημέρα και τη νύχτα, χάρη στον αισθητήρα φωτός) αντιστοιχούν στον ίδιο αριθμό εμφανιζόμενων ενδείξεων.

Μια επιπλέον επιλογή είναι η Aprilia MIA, η πλατφόρμα πολυμέσων της Aprilia που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone στη μοτοσυκλέτα, επεκτείνοντας περαιτέρω το εύρος λειτουργιών των οργάνων. Το MIA περιλαμβάνει το σύστημα infotainment που διαχειρίζεται φωνητικές εντολές, τηλεφωνικές κλήσεις και μουσική μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο τιμόνι, καθώς και τη λειτουργία πλοήγησης. Είναι λοιπόν δυνατό, μόλις εισαχθεί ένας προορισμός στο smartphone, να προβληθούν οι οδηγίες απευθείας στην οθόνη της μοτοσυκλέτας. Η εφαρμογή Aprilia MIA επιτρέπει επίσης, την αποθήκευση των διαδρομών που έχουν γίνει και τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί μέσω της τηλεμετρίας γεω-αναφοράς μπορούν στη συνέχεια να αναλυθούν απευθείας, μέσω της εφαρμογής.

Εκδόσεις και χρώματα
Η Aprilia RS 660 έρχεται με ένα νέο χρώμα στην παλέτα των Ιταλών, το Acid Gold ενώ διατίθεται σε δύο ακόμη παραλλαγές γραφικών-χρωμάτων.

Η Lava Red κυριαρχείται από τα χρώματα που θυμίζουν την ένδοξη αγωνιστική κληρονομιά της Aprilia. Ο συνδυασμός μωβ και κόκκινου χρώματος αποτελεί φόρο τιμής στην Reggiani Replica RS 250 του 1994, την τελευταία αυθεντική σπορ μοτοσυκλέτα της ένδοξης εποχής των 2-χρονων κινητήρων.

Η δεύτερη επιλογή είναι η Apex Black, η οποία χαρακτηρίζεται από την κατάμαυρη εμφάνιση που έχει τη δική της μακρόχρονη θέση στην αγωνιστική ιστορία της Aprilia και αναδεικνύει τις πολλαπλές λεπτομέρειες σε λαμπερό κόκκινο χρώμα.

Η Aprilia RS 660 είναι επίσης διαθέσιμη με κινητήρα χαμηλής ισχύος 95 ίππων με δυνατότητα μείωσης ισχύος για αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2, η οποία είναι ιδανική και για αναβάτες μικρότερης εμπειρίας., Όλα τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν αναλλοίωτα.

Η RS 660 συνοδεύεται από μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ που μπορούν να την φέρουν ακόμη πιο κοντά στο προσωπικό σας γούστο αλλά και να βελτιώσουν τις επιδόσεις της. Τα αξεσουάρ που έχουν ετοιμάσει οι Ιταλοί μέχρι στιγμής έχουν ως εξής:

– Εξάτμιση πλήρης για χρήση σε πίστα από την Akrapovič: πλήρης εξάτμιση με λαιμούς και τελικό από carbon αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, δεν επιτρέπεται η χρήση της στον δρόμο. Μειώνει το βάρος και βελτιστοποιεί τον ήχο και την απόδοση του 2-κύλινδρου κινητήρα. Στο κιτ περιλαμβάνονται ηλεκτρονική με προγραμματισμένους χάρτες και το λογισμικό για τη χρήση του συστήματος γρήγορης αλλαγής και αναστροφής ταχυτήτων. Το λογισμικό (διατίθεται και ως ξεχωριστό αξεσουάρ) που επιτρέπει τη λειτουργία περιορισμού ταχύτητας για είσοδο στα πιτς (pit-limiter).

– Πιστοποιημένη πλήρης εξάτμιση Akrapovič από την Aprilia: πλήρης εξάτμιση με λαιμούς και τελικό με προδιαγραφές για χρήση στον δρόμο. Βελτιώνει την απόδοση, τον ήχο και την εμφάνιση της RS 660.

– Λογισμικό αναστροφής ταχυτήτων: για τη χρήση του συστήματος γρήγορης αλλαγής και αναστροφής ταχυτήτων, αρκεί η λήψη του προαιρετικού λογισμικού στη μονάδα ελέγχου, χωρίς την ανάγκη αντικατάστασης εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας. Το λογισμικό ενεργοποιεί τη λειτουργία περιορισμού ταχύτητας για είσοδο στα πιτς (pit-limiter).

– Μανέτες φρένου/συμπλέκτη: κατασκευασμένες από billet αλουμίνιο, είναι ρυθμιζόμενες και ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

– Αυτοκόλλητες λωρίδες τροχών: εφαρμόζουν στο στεφάνι της ζάντας χαρίζοντας στην RS 660, ακόμη πιο επιθετικό στυλ.

– Paddock stand ψαλιδιού: σταντ για τον πίσω τροχό. Είναι απαραίτητο για την πίστα, αλλά και για τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας.

– Προστατευτικά ρεζερβουάρ: Κατασκευασμένα από αυτοκόλλητο τρισδιάστατο υλικό, προστατεύουν το ρεζερβουάρ και περιορίζουν την ολίσθηση του αναβάτη. Διαθέσιμα επίσης, για το πίσω μέρος του ρεζερβουάρ.

– Βάση πινακίδας κυκλοφορίας από carbon: είναι πολύ ελαφριά και βελτιώνει την εμφάνιση της RS 660.

– Άνετη σέλα: διαθέτει gel ένθετα και προσφέρει αυξημένη άνεση στον αναβάτη.

– Μεγαλύτερο παρμπρίζ: παρέχει μεγαλύτερη προστασία στον αναβάτη από τον αέρα, στον δρόμο και την πίστα.

– Τσάντα σέλας: Είναι απαραίτητη στα ταξίδια και σχεδιάστηκε για τοποθέτηση στη θέση του συνεπιβάτη, χωρίς να μειώνεται η άνεση του αναβάτη.

– Τσάντα ρεζερβουάρ: σχεδιάστηκε για ασφαλή τοποθέτηση στο ρεζερβουάρ καυσίμου.

– Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα: μικρών διαστάσεων και προηγμένης τεχνολογίας μονάδα ελέγχου εύκολη στην τοποθέτηση. Το σύστημα διατίθεται με τηλεχειρισμό, είναι αυτο-τροφοδοτούμενο και έχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας.

– Πρίζα USB: απαραίτητη για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών όπως κινητά τηλέφωνα. Τοποθετείται πλευρικά στον πίνακα οργάνων.

– Aprilia MIA: μια νέα συσκευή που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone στη μοτοσυκλέτα μέσω bluetooth, μετατρέποντάς το σε μια πραγματική πλατφόρμα πολυμέσων.

– Κάλυμμα μοτοσυκλέτας εσωτερικού χώρου: προστατεύει τη μοτοσυκλέτα από τη σκόνη, κατά τη διάρκεια αποθήκευσης σε εσωτερικό χώρο.

– Κάλυμμα θέσης συνεπιβάτη: ολοκληρώνει την σπορ εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, καλύπτοντας τη σέλα συνεπιβάτη και βελτιώνοντας το στυλ της RS 660.

Η προτεινόμενη τιμή λιανικής της RS 660 για την ελληνική αγορά είναι 11.050 ευρώ και στην τιμή περιλαμβάνεται δωρεάν επέκταση της εγγύησης για δύο ακόμη χρόνια αλλά και τέσσερα χρόνια οδική βοήθεια.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr