Νέα δίλιτρη Toyota GR Supra με turbo μοτέρ 262 ίππων!

Η Toyota ανακοίνωσε και επίσημα την νέα βασική και πιο προσιτή έκδοση της GR Supra που φέρει νέο δίλιτρο turbo κινητήρα 262 ίππων.

Βρείτε μας στο
Toyota GR Supra

Μετά και από την κορυφαία 4κινητη turbo έκδοση του Yaris η Toyota κινείται “αντίθετα” με το ντεμπούτο της βασικής έκδοσης της GR Supra, ένα περίπου χρόνο μετά μετά από την επίσημη παρουσίαση του coupe των Ιαπώνων.

H πιο προσιτή GR Supra φέρει νέο δίλιτρο κινητήρα με twin scroll turbo, ο οποίος αποδίδει 262 ίππους και 400 Nm ροπής. Στον τομέα των επιδόσεων η Toyota ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η ισχύς φτάνει φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου της ZF, οχτώ σχέσεων.

Ο δίλιτρος κινητήρας, πέρα από την χαμηλότερη αναμενόμενη τιμή φέρνει και άλλα οφέλη για την GR Supra αφού το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου παρουσιάζεται μειωμένο κατά 100 κιλά έναντι της τρίλιτρης έκδοσης. Παράλληλα το μικρότερο σε διαστάσεις μοτέρ βρίσκεται πιο κοντά στο κέντρο βάρους του coupe επηρεάζοντας θετικά την συμπεριφορά του με την κατανομή του βάρους να βρίσκεται στο ιδανικό 50:50 μεταξύ των αξόνων.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Live περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ηχοσύστημα με 4 ηχεία και οθόνη αφής με διαγώνιο στις 8,8 ίντσες αλλά και σπορ καθίσματα με επένδυση από μαύρο Αlcantara. Παρόντα είναι επίσης και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της Toyota, όπως είναι μεταξύ άλλων το σύστημα ανίχνευσης πεζών και ποδηλάτων με υποβοήθηση στα φρένα, το σύστημα διατήρησης λωρίδας, το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων αλλά και το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης ταχύτητας.

Με το λανσάρισμα της δίλιτρης Supra η Toyota θα προσφέρει παράλληλα και την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Fuji Speedway με πλουσιότερο εξοπλισμό. Η έκδοση ξεχωρίζει από την λευκή βαφή του αμαξώματος, αποκλειστικά γι αυτήν, τις μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών και τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών. Εντός της καμπίνας η Toyota ανακοινώνει επιπλέον ένθετα από ανθρακονήματα σε ταμπλό και πόρτες αλλά και επένδυση Alcantara σε κόκκινη-μαύρη διχρωμία, στα χρώματα δηλαδή της TOYOTA GAZOO Racing.

2020 Toyota GR Supra

Η Fuji Speedway έκδοση θα διατεθεί σε μόλις 200 αντίτυπα στην Ευρώπη με την παραγωγή της δίλιτρης GR Supra να ξεκινά σύντομα. Έναρξη πωλήσεων τον ερχόμενο Μάρτιο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr