To RC F είναι το ισχυρότερο 8κύλινδρο Lexus που έχουμε δει μέχρι σήμερα και τώρα οι Ιάπωνες μας παρουσιάζουν μια έκδοση που θέλει να αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο τη δύναμη του μεγάλου V8 σε περιβάλλον πίστας, την περιορισμένης παραγωγής RC F Fuji Speedway Edition.
Το RC F Fuji Speedway, που θα παραχθεί συνολικά σε 60 μονάδες για τις αγορές της Β. Αμερικής, έχει δεχτεί τις κατάλληλες πινελιές από τους ανθρώπους της Lexus ώστε να μειώσει το βάρος του και να βελτιώσει την απόδοση του και σε άλλους τομείς. Όπως καταλαβαίνετε το όνομα αυτής της έκδοσης μας έρχεται από την Ιαπωνία και από την ομώνυμη πίστα που βρίσκεται κάτω από το όρος Fuji. Εκεί “γεννήθηκαν” και τα αυτοκίνητα επιδόσεων της Lexus με τον ιαπωνικό “Ναό της Ταχύτητας” να αποτελεί και το πεδίο δοκιμών τους.
Έναντι του “βασικού” RC F, η νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση φέρει διαφορετικά φρένα με τους ανθρακονημάτινους-κεραμικούς δίσκους να προέρχονται από τη Brembo. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής κατασκευασμένο από τιτάνιο με τα ανθρακονήματα να κάνουν την εμφάνιση τους σε πολλά μέρη του αμαξώματος με πιο εμφανή το καπό, το εμπρός σπόιλερ και την πίσω αεροτομή. Η Lexus αναφέρει περαιτέρω μείωση του βάρους χωρίς ωστόσο να γίνεται συγκεκριμένη. Στην έκδοση RC F Track Edition που παρουσίασε η Lexus πέρσι και έχει παρόμοιες αλλαγές με τη Fuji Speedway, η εξοικονόμηση βάρους ανερχόταν στα 80 περίπου κιλά με τα 25 από αυτά να προέρχονται από τα δισκόφρενα!
Το RC F Fuji Speedway Ediiton θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο χρώματα, το λευκό και το γκρι που βλέπετε στις φωτογραφίες, ενώ το εσωτερικό του, σύμφωνα με τη Lexus έχει “ντυθεί” με σπορ καθίσματα που φέρουν κόκκινες δερμάτινες λεπτομέρειες και alcantara, ενω υπάρχουν και διακοσμητικά ένθετα από κόκκινα ανθρακονήματα. Δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμη σχετική φωτογραφία.
Το RC F Fuji Speedway Ediiton “συνοδεύεται” και από ένα ρολόι χειρός της MSTR που φέρει σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από το coupe της ιαπωνικής εταιρίας.
Στα του κινητήρα δεν υπάρχουν αλλαγές στην απόδοση με το μεγάλο 8κύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο των πέντε λίτρων να αποδίδει 472 ίππους και 536 Nm ροπής στις 7.100 και 4.800 σ.α.λ. αντίστοιχα.