Με σαφή έμφαση στη διασκέδαση του αναβάτη στο δρόμο αλλά και σε περιβάλλον πίστας το KTM 890 Duke τραβά μια σαφή διαχωριστική γραμμή από τις μοτοσικλέτες της κατηγορίας του και συγκεντρώνει όλο το αγωνιστικό DNA των Αυστριακών σε ένα εξαιρετικό “πακέτο” πετυχαίνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ υψηλών επιδόσεων και ευελιξίας, με χρηστικότητα που ανταποκρίνεται στην καθημερινή οδήγηση στο αστικό και περιαστκό περιβάλλον.
Διαβάστε επίσης: Η αναβαθμισμένη KTM 390 Adventure σε Ζήρια, Καλάβρυτα, Παναχαϊκό (+video)
Καρδιά της μοτοσικλέτας των Αυστριακών είναι ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 889 κ.εκ. Με την απόδοση του να ανέρχεται στους 115 ίππους και 92 Nm στις 9.500 και 7.000 σ.α.λ., συγκρίνεται άμεσα με αντίστοιχου κυβισμού τρικύλινδρους κινητήρες και προτάσσει τόσο την χαμηλότερη κατανάλωση που προκύπτει από τις μειωμένες τριβές όσο και την πιο δυναμική απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, όπως και το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 169 “στεγνών” κιλών.
Για το 2022, η έκδοση 890 Duke GP έρχεται να προστεθεί στην γκάμα των DUKE ως μια συναρπαστική αισθητική εναλλακτική, εμπνευσμένη κατευθείαν από τις MotoGP μοτοσικλέτες με το “παραδοσιακό” πορτοκαλί χρώμα της KTM να κυριαρχεί και να κάνει αισθητή την παρουσία του στους τροχούς τύπου «R», στο υποπλαίσιο της μοτοσικλέτας αλλά και τον “κοκωβιό” που έχει πάρει τη θέση της μικρής σέλας του συνεπιβάτη. Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα γραφικά στα πλαϊνά πλαστικά και το ρεζερβουάρ, το motto “Ready to Race”, χαμηλά τοποθετημένο στο τελευταίο, αλλά και τα ονόματα των συνεργατών των Αυστριακών στους αγώνες στο υποπλαίσιο.
Διαβάστε επίσης: Νέο χρώμα για το KTM 890 Duke R
Αλλαγές στις πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις APEX της WP δεν υπάρχουν με το ανεστραμμένο πιρούνι να έχει διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και τις διαδρομές γι’ αυτό και το αμορτισέρ να βρίσκονται στα 140 και 150 χλστ. αντίστοιχα.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών το 890 Duke GP φέρει ένα από τα πιο προηγμένα πακέτα στην μεσαία κατηγορία, συμπεριλαμβανομένου του Cornering MTC με αισθητήρα κλίσης έξι αξόνων που όχι μόνο ανιχνεύει το πλευρικές κλίσεις και εναλλαγές βυθίσματος στην μπροστά και πίσω ανάρτηση, αλλά και την γωνία πλαγιολίσθησης της μοτοσυκλέτας.
Τα προγράμματα λειτουργία –Rain, Street, και Sport παραμένουν, ενώ υπάρχει και η προαιρετική λειτουργία Track που εξασφαλίζει ότι ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει το Traction Control, την λειτουργία του συστήματος ανύψωσης του εμπρός τροχού και την απόκριση του γκαζιού όπως επιθυμεί. Παρόν είναι και το ευαίσθητο στις κλίσεις Cornering ABS με την η επιλογή Supermoto ABS, που απενεργοποιεί το σύστημα στον πίσω τροχό, αν το επιθυμεί ο αναβάτης. Ο τελευταίος “επικοινωνεί” με τη μοτοσικλέτας μέσω εγχρωμης οθόνης TFT.
Μια πλήρης γκάμα ειδικά ανεπτυγμένων KTM Power Parts αξεσουάρ και εξαρτημάτων έχει δημιουργηθεί για να καλύψει τις ανάγκες του “ανήσυχου” αναβάτη με τους Αυστριακούς να έχουν φροντίζει αναλόγως και για την ένδυση του με τη σειρά KTM PowerWear.
Η νέα έκδοση GP του 890 Duke θα βρίσκεται στις εξουσιοδοτημένες εκθέσεις KTM από τον Μάρτιο και μετά.