Νέα έκδοση τουρισμού για τη Lotus Evora

H Lotus ανακοίνωσε μια νέα GT έκδοση για την Evora που αυξάνει τα επίπεδα άνεσης των επιβατών της στις μεγαλύτερες διαδρομές.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Lotus Evora 410GT

Ειδικότερα, η Lotus Evora αποκτά και δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της με την προσθήκη της έκδοσης GT410, η οποία έρχεται να προστεθεί δίπλα σε εκείνη της GT410 Sport.

Πολλά στοιχεία που κανονικά τα βλέπαμε στη λίστα με το προαιρετικό εξοπλισμό της Evora έχουν προστεθεί πλέον στο στάνταρ πακέτο. Στόχος των Βρετανών ήταν να αυξήσουν τα επίπεδα άνεσης και χρηστικότητας που προσφέρει η Evora στην καθημερινή οδήγηση αλλά ακόμη περισσότερο στις μεγαλύτερες αποστάσεις και εκτός των τειχών της πόλης.

Εξωτερικά οι διαφορές έναντι της υπάρχουσας έκδοσης εντοπίζονται στον ανασχεδιασμό της πίσω πόρτας με το μεγάλο γυάλινο παρμπρίζ να προσφέρει καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.


Η GT410 φέρει στον βασικό εξοπλισμό της sport καθίσματα της Sparco και air-condition αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στάνταρ επίσης είναι και ένα νέο σύστημα πολυμέσων με Apple CarPlay λογισμικό, ενώ πλουσιότερη είναι και η ηχομόνωση που αυξάνει την άνεση με το να “ρίχνει” τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα. Παράλληλα στις πόρτες του σπορ μοντέλου της Lotus έχουν ενσωματωθεί θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και βραχίονες -μην τα παίρνετε αυτά δεδομένα σε μια Lotus-, ενώ για την άνεση φροντίζει και το νέο και πιο μαλακό set up των αμορτισέρ.

Η εταιρία ανακοίνωσε αλλαγές και για την GT410 Sport, η οποία λαμβάνει επίσης στον βασικό εξοπλισμό της τα καθίσματα της Sparco, το ari-condition και το νέο σύστημα πολυμέσων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]