Νέα γενιά για το μοναδικό C-SUV με τετραδιεύθυνση – Πότε έρχεται στην Ελλάδα

To νέο C-SUV της Renault παρουσιάστηκε και η τετραδιεύθυνση το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό! Διαθέσιμο ως ήπια ή πλήρως υβριδικό...

Βρείτε μας στο
Renault Austral

Στην αποκάλυψη του νέου Renault Austral, του μοναδικού C-SUV της αγοράς που φέρει σύστημα τετραδιεύθυνσης, προχώρησε η γαλλική εταιρεία. Πάμε να δούμε με τι κινητήρες έρχεται και ασφαλώς πότε θα φτάσει στην ελληνική αγορά.

Δείτε επίσης: Αυτή είναι πλέον η πιο φθηνή BMW – “Καίει” 5,9 λτ./100 χλμ. και κοστίζει 27.690 ευρώ

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Renault Austral έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές. Το νέο καπό, ο προφυλακτήρας και η εμπρός γρίλια είναι μερικές από τις διαφοροποιήσεις. Νέοι είναι και οι προβολείς εμπρός και πίσω, ενώ αξιοσημείωτο είναι να αναφέρουμε ότι μπροστά υπάρχει στάνταρ τεχνολογία Adaptive LED Vision. Όσον αφορά τώρα στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος αγγίζει τα 4.533 χλστ., το πλάτος τα 1.830 και το ύψος τα 1.645 χλστ. Μαζί με τις ζάντες diamond cut των 19 και 20 ιντσών, οι στάνταρ διαστάσεις των ελαστικών έχουν αυξηθεί σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.


Εσωτερικό με έμφαση στην πρακτικότητα
Το νέο Renault Austral διαθέτει ασύμμετρα αναδιπλούμενο (60:40) πίσω κάθισμα, με δυνατότητα μετακίνησης εμπρός-πίσω σε διαδρομή πάνω από 16εκ. και ρύθμιση της κλίσης της πλάτης σε τρεις θέσεις (25°/27°/29°). Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ποικίλλει ανάλογα το κινητήριο σύνολο: από 555 μέχρι 1.761 λίτρα με το κινητήριο σύνολο Mild Hybrid των 160 ίππων (ανάλογα με τη διαμόρφωση του πίσω καθίσματος), και από 527 έως 1.736 λίτρα με το full hybrid E-Tech των 200 ίππων. Επιπλέον, στο πορτμπαγκάζ διατίθεται και πρίζα 12V.

Όσον αφορά τώρα στο ψηφιακό περιβάλλον, η διπλή οθόνη του συστήματος OpenR περιλαμβάνει μία οθόνη 12’’ για τον πίνακα οργάνων και μία οθόνη 9 ή 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ανάλογα την έκδοση (υπάρχει και η οθόνη 9.3’’ του head-up display).
Εκτός από τη βελτιωμένη συνδεσιμότητα Bluetooth, Carplay και Android Auto, το σύστημα πολυμέσων διαθέτει νέα γραφικά και μια μελωδία καλωσορίσματος.

Δύο κινητήρια σύνολα – Μέγιστη ισχύς οι 200 ίπποι
Το νέο Renault Austral έρχεται με δύο κινητήρια σύνολα. Στη βάση της γκάμας συναντάμε μία Mild Hybrid κινητήρια μονάδα που αποδίδει 160 ίππους. Συνδυάζει 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.3λ. αμέσου ψεκασμού, με υποβοήθηση από έναν εναλλάκτη, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V και ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT.

Ο full hybrid E-Tech κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο, multi-mode, κιβώτιο. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει νέο λογισμικό, ώστε να έχει καλύτερη απόκριση, αλλά και να προσφέρει αδιάκοπη και χωρίς ‘κοψίματα’ επιτάχυνση στη φάση του kick-down. Περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2λ. με απόδοση 130 ίππων και 205 Nm ροπή, και δύο ηλεκτροκινητήρες:
– ο κύριος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 70 ίππων και 205 Nm τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 2 kWh/400V. Ο συγκεκριμένος χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική κίνηση του οχήματος.
– ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας ή αλλιώς υψηλής τάσεως γεννήτρια (high-voltage starter generator/HSG) αποδίδει 25 ίππους και 50 Nm ροπής. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το υβριδικό σύστημα επιτυγχάνει τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμένο κύκλο WLTP, που δεν ξεπερνούν τα 4,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,4 δλ.

Σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced
Με το 4Control Advanced νέας γενιάς, το νέο Renault Austral κινείται με περισσότερο δυναμισμό στον ανοιχτό δρόμο, όντας ταυτόχρονα και πιο ευέλικτο στην πόλη. Το πίσω σύστημα διεύθυνσης προοδευτικής λειτουργίας, βελτιστοποιεί τη θέση και των τεσσάρων τροχών. Προσφέροντας νέα επίπεδα ευστάθειας, ένας μηχανισμός στρέφει τους πίσω τροχούς ελάχιστα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς στις υψηλές ταχύτητες, ή όταν στρίβετε με ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευελιξία, ιδιαίτερα κατά την οδήγηση στην πόλη. Ο κύκλος στροφής μεταξύ πεζοδρομίων, με το 4Control Advanced είναι μόλις 10,1 μέτρα σε σύγκριση με τα 11,2 μέτρα για το κλασικό σύστημα διεύθυνσης μόνο στους εμπρός τροχούς.

Το νέο Renault Austral θα λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση.