Έχοντας τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα της Africa Twin, η νέα Honda NT1100 έρχεται να διευρύνει τις επιλογές στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας προσφέροντας περισσότερα τουριστικά στοιχεία και άνεση σε ένα “πακέτο” που έχει το βλέμμα του στραμμένο στο δρόμο.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των νέων Honda Africa Twin στην Ελλάδα
Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την τιμή της νέας μοτοσυκλέτας της Honda, η οποία ξεκινά από τα 15.200 ευρώ για τη βασική έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο που φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό της πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control αλλά και κεντρικό σταντ. Ακολουθεί η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τιμή στα 16.400 ευρώ που προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης τόσο στην κθημερινή μετακίνηση όσο και στο ταξίδι.
Διαθέσιμη σε 3 μοντέρνες αποχρώσεις – Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black – η κομψή, διακριτική εμφάνιση της NT1100 συνδυάζεται με αεροδυναμική απόδοση και θέση οδήγησης ιδανική για ξεκούραστα ταξίδια. Το ύψος της ζελατίνας ρυθμίζεται σε 5 θέσεις αλλά και ως προς την κλίση, ενώ συνεργάζεται με εκτροπείς αέρα στο πάνω και το κάτω μέρος του φέρινγκ για την υψηλά επίπεδα προστασίας του αναβάτη.
Ο φωτισμός της νέας NT1100 είναι full LED με φώτα ημέρας Daytime Running Lights για αυξημένη ορατότητα, φλας αυτόματης ακύρωσης και σύστημα Emergency Stop Signals. Το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα πρακτικό στα 820 χλστ.
Διαβάστε επίσης: Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί το ολοκαίνουριο Honda HR-V e:HEV στην Φρανκφούρτη
Το ημίδιπλο ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.535 χλστ. και γρήγορη γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται με υψηλών προδιαγραφών αναρτήσεις: ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. της Showa και μονό αμορτισέρ πίσω με διαδρομές στα 150 χλστ. και στα δύο άκρα και την προφόρτιση του ελατηρίου του αμορτισέρ να ρυθμίζεται υδραυλικά. Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 238 “γεμάτα” κιλά με το μηχανικό κιβώριο και τα 248 με το αυτόματο DCT.
Ο εν σειρά δικύκλινδρος κινητήρας της νέας NT1100, προέρχεται από την Africa Twin και αποδίδει για την περίσταση 102 ίππους και 104 Nm ροπής με τους Ιάπωνες να έχουν προσέξει και την ακουστική τη εξάτμισης για έναν πλούσιο και απολαυστικό ήχο. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20,4 λίτρα και προσφέρει σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αυτονομία 400 χλμ., ενώ το μοτέρ μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Honda.
Αναφορικά με το σύστημα πέδησης οι δύο δίσκοι εμπρός έχουν διάμετρο 310 χλστ. και συνδυάζονται με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω με τις αλουμινένιες ζάντες να είναι και στις δύο περιπτώσεις 17 ιντσών.
Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων της NT1100 περιλαμβάνει 3 στάνταρ προγράμματα οδήγησης (Urban, Rain και Tour) και δύο που μπορεί να εξατομικεύσει ο αναβάτης, 3-επιπέδων σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Honda Selectable Torque Control -HSTC) και 3-επιπέδων σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού. Μια έγχρωμη TFT οθόνη αφής 6,5 ιντσών προσφέρει δυνατότητες εξατομίκευσης των απεικονίσεων, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth αλλά και συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.