H Alpine 110S θα είναι και η ισχυρότερη έκδοση στην γκάμα του μοντέλου, καθώς πλέον ο 1.8 λτ. turbo κινητήρας αποδίδει 292 ίππους (αύξηση ιπποδύναμης κατά 40 άλογα) στις 6.400 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 6.400 σ.α.λ.
Η αύξηση της ιπποδύναμης βελτιώνει σημαντικά και την αναλογία βάρους/ισχύς (η Alpine 110S ζυγίζει 1.114 κιλά) η οποία από τα 4,3 κιλά/ίππο έπεσε στα 3,8 κιλά/ίππο, κάτι που κάνει το αυτοκίνητο ακόμη πιο γρήγορο προφανώς. Συγκεκριμένα, το γαλλικό κουπέ χρειάζεται πλέον 4,4 δλ. αντί για 4,5 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 260 χλμ./ώρα.
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με τους Γάλλους μηχανικούς να υπόσχονται ακόμη πιο δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, έχουν τοποθετήσει νέα, πιο σφικτά ελατήρια, τα οποία μειώνουν και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος σε σχέση πάντοτε με τις υπόλοιπες εκδόσεις, χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, ενώ τα ελαστικά είναι φαρδύτερα (215 εμπρός και 245 πίσω). Αλλαγές έχουν γίνει και στο πρόγραμμα ελέγχου της ευστάθειας (ESC) το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ στάνταρ είναι τα φρένα της Brembo με δισκόπλακες 320 χλστ.
Μικρές διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στην εμφάνιση του αυτοκίνητου, προκειμένου αυτό να διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Συγκεκριμένα, στις πίσω κολόνες υπάρχουν ειδικά σήματα, οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες σε πορτοκαλί χρώμα και οι ζάντες αλουμινίου είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη συγκεκριμένη έκδοση.
Ίδια είναι και η προσέγγιση του εσωτερικού από τους σχεδιαστές της μάρκας, καθώς μόνο κάποιες λεπτομέρειες έχουν αλλάξει στην καμπίνα του Alpine 110S σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Συγκεκριμένα, οι ραφές είναι σε πορτοκαλί χρώμα, η επένδυση του “ουρανού” του αυτοκινήτου είναι νέα και τα καθίσματα είναι της Sabelt.