Η τελευταία έκδοση της Porsche Carrera 4S έρχεται να τοποθετηθεί κάτω από τις πιο ισχυρές GTS και να διπλασιάσει τις εκδόσεις τις 911 που έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Η πιο φθηνή Porsche “σάρωσε” το πρώτο τρίμηνο – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα
Η 4κίνητη έκδοση φέρει τις αισθητικές αλλαγές που είδαμε για πρώτη φορά στην πισωκίνητη έκδοση με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και νέα φωτιστικά σώματα LED Matrix που είναι διαθέσιμα στον στάνταρ εξοπλισμό. Στο εσωτερικό βλέπουμε στάνταρ το δερμάτινο “πακέτο” της Porsche.
Η μεγάλη αλλαγή αφορά τον εξακύλινδρο κινητήρα των τριών λίτρων με το διπλό turbo που παράγει πλέον 480 ίππους, 30 περισσότερους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτή η αύξηση στην απόδοση οφείλεται εν μέρει στο βελτιστοποιημένο σύστημα intercooler, ο σχεδιασμός του οποίου μεταφέρεται από την 911 Turbo.
Διαβάστε επίσης: Porsche…Lada 2103! Μια συνεργασία που άφησε εποχή!
Η ισχύς αποδίδεται πλέον αποκλειστικά μέσω το 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK και με το πακέτο Sport Chrono η 911 Carrera 4S Coupé επιταχύνει από 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της φτάνει τα 308 χλμ./ώρα.
Όπως και με τα προηγούμενα μοντέλα, το συγκρότημα συμπλέκτη στο μπροστινό διαφορικό, το οποίο εξακολουθεί να είναι υγρόψυκτο, ελέγχεται ηλεκτρομηχανικά με αλλαγή μόνο στη σχέση μετάδοσης, ενώ η 911 Targa διατίθεται αποκλειστικά ως 4κίνητη.
Ο στάνταρ εξοπλισμός έχει αναβαθμιστεί σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα και περιλαμβάνει ζάντες Carrera S 20/21 ιντσών με ανανεωμένη σχεδίαση, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) και ένα σύστημα εξάτμισης που βελτιώνει τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα της 911.
Στάνταρ είναι το σύστημα πέδησης που έρχεται από τις GTS, με κόκκινες δαγκάνες φρένων και δίσκους 408 χιλιοστών μπροστά και 380 χιλιοστών πίσω, ενώ η 911 Targa 4S διαθέτει στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης. Παράλληλα, οι Cabriolet και Targa είναι εξοπλισμένες με πίσω καθίσματα και η Porsche προσφέρει το coupé στάνταρ ως διθέσιο με τα πίσω καθίσματα να είναι διαθέσιμα χωρίς επιπλέον κόστος.








