Νέα Porsche 911 4S: Αισθητικό φρεσκάρισμα και περισσότερη ισχύς

Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Carrera 4S, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως coupé, cabrio και αλλά και Targa 4S, με δύο παραλλαγές αμαξώματος για την τελευταία.
Porshe 911 Carrera 4S 2025

Η τελευταία έκδοση της Porsche Carrera 4S έρχεται να τοποθετηθεί κάτω από τις πιο ισχυρές GTS και να διπλασιάσει τις εκδόσεις τις 911 που έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Διαβάστε επίσης: Η πιο φθηνή Porsche “σάρωσε” το πρώτο τρίμηνο – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

Η 4κίνητη έκδοση φέρει τις αισθητικές αλλαγές που είδαμε για πρώτη φορά στην πισωκίνητη έκδοση με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και νέα φωτιστικά σώματα LED Matrix που είναι διαθέσιμα στον στάνταρ εξοπλισμό. Στο εσωτερικό βλέπουμε στάνταρ το δερμάτινο “πακέτο” της Porsche.

Η μεγάλη αλλαγή αφορά τον εξακύλινδρο κινητήρα των τριών λίτρων με το διπλό turbo που παράγει πλέον 480 ίππους, 30 περισσότερους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτή η αύξηση στην απόδοση οφείλεται εν μέρει στο βελτιστοποιημένο σύστημα intercooler, ο σχεδιασμός του οποίου μεταφέρεται από την 911 Turbo.

Διαβάστε επίσης: Porsche…Lada 2103! Μια συνεργασία που άφησε εποχή!

Η ισχύς αποδίδεται πλέον αποκλειστικά μέσω το 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK και με το πακέτο Sport Chrono η 911 Carrera 4S Coupé επιταχύνει από 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της φτάνει τα 308 χλμ./ώρα.

Όπως και με τα προηγούμενα μοντέλα, το συγκρότημα συμπλέκτη στο μπροστινό διαφορικό, το οποίο εξακολουθεί να είναι υγρόψυκτο, ελέγχεται ηλεκτρομηχανικά με αλλαγή μόνο στη σχέση μετάδοσης, ενώ η 911 Targa διατίθεται αποκλειστικά ως 4κίνητη.

Ο στάνταρ εξοπλισμός έχει αναβαθμιστεί σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα και περιλαμβάνει ζάντες Carrera S 20/21 ιντσών με ανανεωμένη σχεδίαση, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) και ένα σύστημα εξάτμισης που βελτιώνει τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα της 911.

Στάνταρ είναι το σύστημα πέδησης που έρχεται από τις GTS, με κόκκινες δαγκάνες φρένων και δίσκους 408 χιλιοστών μπροστά και 380 χιλιοστών πίσω, ενώ η 911 Targa 4S διαθέτει στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης. Παράλληλα, οι Cabriolet και Targa είναι εξοπλισμένες με πίσω καθίσματα και η Porsche προσφέρει το coupé στάνταρ ως διθέσιο με τα πίσω καθίσματα να είναι διαθέσιμα χωρίς επιπλέον κόστος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής