Νέα σειρά Vespa Racing Sixties, με έμπνευση αγωνιστική

Με την έμπνευση να προέρχεται από τον κόσμο των αγώνων της 10ετίας του '60 η Piaggio μας παρουσιάζει τη νέα σειρά Vespa Racing Sixties.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Piaggio Vespa σειρά Racing Sixties

Για μια ακόμη φορά οι σύγχρονες Vespa καταφέρνουν να τραβήξουν πάνω τους τα βλέμματα με την ιταλική εταιρία να ανακοινώνει το λανσάρισμα της νέας σειράς Racing Sixties.

Τα μοντέλα που απαρτίζουν αυτή την ειδική σειρά φέρουν χρώματα και γραφικά εμπνευσμένα από τους αγώνες της 10ετίας του ’60, μια αγωνιστική περίοδος όπου κυριαρχούσε σύμφωνα με τους Ιταλούς, πέρα από την ταχύτητα και μια απαράμιλλη κομψότητα στη σχεδίαση των αγωνιστικών, κομψότητα που αφορούσε και τους αγωνιζόμενους.

Αυτό ήταν και το στοιχείο που έγιναν πηγή έμπνευσης για τη νέα ειδική σειρά Vespa που αποτελείται από τις Vespa Sprint και Vespa GTS Super.


Τα νέα κίτρινα και κόκκινα γραφικά διακοσμούν το – πράσινο και λευκό αντίστοιχα – σώμα των πιο δυναμικών Vespa, της Sprint (στις εκδόσεις 50, 125 και 150 κ.εκ.) και της GTS Super (με κινητήρες 125 και 300 κ.εκ.).

Εκτός από τους χαρακτηριστικούς συνδυασμούς χρωμάτων, η νέα σέλα, το χρυσό χρώμα στις ζάντες και οι μαύρες ματ λεπτομέρειες, συνθέτουν δύο μοναδικά σύνολα που αποπνέουν αυτή τη σπορ κομψότητα, παρόλο που έχουμε να κάνουμε με σύγχρονα δίκυκλα αστικής μετακίνησης.

Όπως αναφέρουν και οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρίας οι χρωματικοί συνδυασμοί και τα γραφικά αντανακλούσαν συχνά τη χώρα προέλευσης εκείνη την περίοδο και επιλέγονταν για να διασφαλίσουν την ξεχωριστή και εύκολα αναγνωρίσιμη εμφάνιση κάθε ομάδας, ένας φόρος τιμής στις μάρκες που επέλεξαν να υποστηρίξουν τις προσπάθειες των ομάδων για την νίκη.

Οι επιλογές που υιοθετήθηκαν για την ειδική σειρά Vespa Racing Sixties απηχούν τα επιτεύγματα προσωπικοτήτων του αθλητισμού, ανακαλώντας αναμνήσεις από θρυλικές πίστες Grand Prix, όπως του Μονακό ή της Μόντσα.

Η κλασική σπορ αισθητική στις Vespa Sprint και Vespa GTS Super εκφράζεται από τον συνδυασμό απλών χρωμάτων, όπως το κίτρινο και το πράσινο, ή το κόκκινο και το λευκό, και τις καθαρές γραμμές των γραφικών που διακοσμούν τα πλαΐνά και την μπροστινή “γραβάτα”.

Μία ακόμη στυλιστική πινελιά χαρίζουν τα μαύρα ματ φινιρίσματα στη χειρολαβή και τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, το πλαίσιο των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, τους καθρέπτες, το κάλυμμα της εξάτμισης, το πλαίσιο του πίνακα οργάνων και το διακοσμητικό του εμπρός φτερού της Vespa GTS Super Racing Sixties.

Στις Vespa Sprint και Vespa GTS Super Racing Sixties το κλασικό χρώμιο στις ζάντες αντικαθίσταται με ένα χρυσό μεταλλικό φινίρισμα. Επιπλέον η επένδυση της σέλας είναι πλέον από απαλό, βελουτέ ναμπούκ – επικαλυμμένο με PVC για προστασία από τις καιρικές συνθήκες – με ραφές σε χειροποίητο στυλ που θυμίζουν τα σπορ αυτοκίνητα των 1960s, όπως και το ειδικό ταμπελάκι.

To… “τελειωτικό χτύπημα” για τους ενδιαφερόμενους έρχεται από τα αξεσουάρ που συνοδεύουν αυτή τη σειρά Vespa, μία γκάμα ειδικά σχεδιασμένων αξεσουάρ και ειδών ένδυσης, σύμφωνη με τα γραφικά των δύο scooters.

Οι τιμές της σειράς ξεκινούν από τα 3.500 ευρώ για την Vespa Sprint των 50 κ.εκ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]