Η BMW παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Σειρά 3, που πλαισιώνουν τη γκάμα M. Ο λόγος για την M340d xDrive σε σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα, στις οποίες δίνει πνοή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel M TwinPower Turbo. Ο 3.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 340 ίππους και 700 Nm και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις, ενώ συνεργάζεται και με υβριδική τεχνολογία για την βελτιστοποίηση της περιβαλλοντικής του απόδοσης.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, ειδική τεχνολογία πλαισίου και ευφυή τετρακίνηση. Η ανάρτηση M Sport τοποθετείται στάνταρ και στα δύο μοντέλα, όπως και το διαφορικό M Sport. Στοιχεία Μ με βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αποτελούν μέρος ενός πακέτου που αξιοποιεί την όποια λεπτομέρεια θα μπορούσε να συμβάλλει στις κορυφαίες επιδόσεις.
Η νέα BMW M340d xDrive Sedan κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M340d xDrive Touring ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 4,8 δευτερόλεπτα.
Ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα – γεννήτρια 48V
Με την αρωγή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ο κινητήρας έχει ταχύτερη απόκριση. Η μίζα γεννήτρια 48V που τοποθετείται στα νέα μοντέλα BMW M δημιουργεί ένα ηλεκτρικό overboost που παράγει 11 ίππους. Αυτή η πρόσθετη ισχύς γίνεται αισθητή τόσο στην ομαλή εκκίνηση όσο και στη δυνατή επιτάχυνση από στάση. Η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 48V που φορτίζεται με την ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, πρόσθετη ενέργεια μπορεί να τροφοδοτείται στη μπαταρία των 48V αυξάνοντας το φορτίο του κινητήρα. Στο φρενάρισμα, ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες κάτω από 15 χλμ./ώρα και ανακτάται η κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση μέχρι το όχημα να σταματήσει τελείως. Η λειτουργία coasting (ρολάρισμα) που διατίθεται όταν ο διακόπτης Driving Experience Control βρίσκεται στο ECO PRO ή το COMFORT mode απενεργοποιεί πλήρως τον κινητήρα, δημιουργώντας περαιτέρω δυνατότητες για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.