Νέα, τετρακίνητη BMW M340d με 340 ίππους

Η BMW παρουσίασε τις κορυφαίες πετρελαιοκίνητες M340d xDrive σε δύο εκδόσεις αμαξώματος. Ας διαβάσουμε περισσότερα για αυτές.

Η BMW παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Σειρά 3, που πλαισιώνουν τη γκάμα M. Ο λόγος για την M340d xDrive σε σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα, στις οποίες δίνει πνοή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel M TwinPower Turbo. Ο 3.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 340 ίππους και 700 Nm και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις, ενώ συνεργάζεται και με υβριδική τεχνολογία για την βελτιστοποίηση της περιβαλλοντικής του απόδοσης.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, ειδική τεχνολογία πλαισίου και ευφυή τετρακίνηση. Η ανάρτηση M Sport τοποθετείται στάνταρ και στα δύο μοντέλα, όπως και το διαφορικό M Sport. Στοιχεία Μ με βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αποτελούν μέρος ενός πακέτου που αξιοποιεί την όποια λεπτομέρεια θα μπορούσε να συμβάλλει στις κορυφαίες επιδόσεις.

Η νέα BMW M340d xDrive Sedan κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M340d xDrive Touring ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 4,8 δευτερόλεπτα.

Ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα – γεννήτρια 48V
Με την αρωγή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ο κινητήρας έχει ταχύτερη απόκριση. Η μίζα γεννήτρια 48V που τοποθετείται στα νέα μοντέλα BMW M δημιουργεί ένα ηλεκτρικό overboost που παράγει 11 ίππους. Αυτή η πρόσθετη ισχύς γίνεται αισθητή τόσο στην ομαλή εκκίνηση όσο και στη δυνατή επιτάχυνση από στάση. Η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 48V που φορτίζεται με την ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, πρόσθετη ενέργεια μπορεί να τροφοδοτείται στη μπαταρία των 48V αυξάνοντας το φορτίο του κινητήρα. Στο φρενάρισμα, ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες κάτω από 15 χλμ./ώρα και ανακτάται η κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση μέχρι το όχημα να σταματήσει τελείως. Η λειτουργία coasting (ρολάρισμα) που διατίθεται όταν ο διακόπτης Driving Experience Control βρίσκεται στο ECO PRO ή το COMFORT mode απενεργοποιεί πλήρως τον κινητήρα, δημιουργώντας περαιτέρω δυνατότητες για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη