Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.προσφέρει κορυφαίου επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της και αυτό το αναγνωρίζει και η ίδια η Nissan με την απονομή του βραβείου “Customer Experience Excellence 2023” για δεύτερη σερί χρονιά.
Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Nissan Juke με έως 145 ίππους. Δείτε τιμές και εκδόσεις
Για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
Σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας της Nissan η άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales και After Sales και τα άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe ήταν οι δύο βασικοί παράγοντες υψηλής αξιολόγησης που έδωσαν το βραβείο ξανά στη Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
Διαβάστε επίσης: Το Nissan Ariya με έκπτωση χιλιάδων ευρώ. Δείτε τη νέα χαμηλότερη τιμή του
Η εν λόγω βράβευση για 2η συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.