Νέες υβριδικές BMW X5 και X6 xDrive40d με νέο diesel μοτέρ

Νέες ήπιες υβριδικές εκδόσεις με νέο εξακύλινδρο diesel κινητήρα για τις X5 και X6 παρουσίασε η BMW με την ονομασία xDrive40d.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 BMW X5 xDrive40d

Οι BMW X5 και X6 αποκτούν επίσης ήπιες υβριδικές εκδόσεις στο “πρόσωπο” των xDrive40d που βελτιώνουν ελαφρώς τις επιδόσεις ενώ παράλληλα μειώνουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Οι δύο νέες υβριδικές εκδόσεις για τα SUVs των Βαυαρών χρησιμοποιούν έναν βελτιωμένο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου που συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα-γεννήτρια 48 volt. Στη νέα του εκδοχή το μοτέρ εσωτερικής καύσης των τριών λίτρων τεχνολογίας TwinPower Turbo αποδίδει 340 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και ένα εξαιρετικά υψηλό νούμερο ροπής που φτάνει στα 700 Nm στις 1.750-2.250 σ.α.λ.

H ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic. Πάνω σε αυτό έρχεται να προθέσει τη δική του απόδοση ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας-γεννήτρια, η οποία ανέρχεται στους 11 ίππους. Οι BMW ανακοινώνει και για τις δύο περιπτώσεις 5,5 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.


Η συνδυασμένη κατανάλωση των υβριδικών diesel ΒMW ανέρχεται στα 6,4-5,9 λίτρα ανά 100 χλμ. για την X5 και στα 6,2-5,8 λίτρα για την X6 xDrive40d κατά το πρότυπο WLTP.

Το ηλεκτρικό μοτέρ, πέρα από την υποβοήθηση που προσφέρει στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, φροντίζει και για την ηλεκτροδότηση και του 12βολτου συστήματος των δύο BMW. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγει αποθηκεύεται στην μπαταρία των 48 volt, κατά την επιβράδυνση των SUVs της BMW. Το ήπιο υβριδικό σύστημα φέρει και λειτουργία sailing που επιτρέπει πλέον και το σβήσιμο του κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν οι συνθήκες κίνησης το επιτρέπουν.

Οι δύο νέες ήπιες υβριδικές εκδόσεις των BMW X5 και X6 θα είναι διαθέσιμες στο κοινό από τον ερχόμενο Μάϊο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]