Νέο Aprilia Tuono V4 X, το πιο ακραίο γυμνό των Ιταλών

Το νέο Aprilia Tuono V4 X προσφέρει ατελείωτη διασκέδαση σε περιβάλλον πίστας και είναι το πιο ακραίο γυμνό που έχουμε δει μέχρι σήμερα από το Noale.

Βρείτε μας στο
2021 Aprilia Tuono V4 X

Ό,τι πιο ακραίο έχουμε δει σε γυμνή μοτοσυκλέτα από την Aprilia, είναι το νέο Tuono V4 X. Το νέο υπεργυμνό της ιταλικής εταιρίας από το Noale φέρει την υπογραφή του αγωνιστικού τμήματος με τις επιρροές από τις μοτοσυκλέτες MotoGP αλλά και εκείνες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike να είναι κάτι παραπάνω από έντονες.

Το Tuono V4 X είναι μια γυμνή streetfighter που, αν και διαφέρει σημαντικά από την superbike RSV4, φέρει μεγάλη καρίνα αγωνιστικών προδιαγραφών, εκτεταμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, μπικίνι φέρινγκ με τεράστια σχεδόν ενιαία αεροτομή και κοντή ζελατίνα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός απουσιάζουν και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η χρήση του επιτρέπεται μόνο στο οικείο για τέτοια μοτοσυκλέτα περιβάλλον μιας πίστας, ενώ προς αυτή την κατεύθυνση τείνουν τόσο τα χειριστήρια στο τιμόνι όσο και η ρύθμιση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του αναβάτη.

Ο κινητήρας προέρχεται από την superbike RSV4 1100 Factory και παρουσιάζεται ακόμη ισχυρότερος χάρη στην εξάτμιση της Akrapovic κατασκευασμένη από τιτάνιο και ανθρακονήματα. Highlight το φίλτρο αέρα από ίδιο υλικό με εκείνο που χρησιμοποιείται στην MotoGP μοτοσυκλέτα των Ιταλών με την μέγιστη ισχύ να έχει αυξηθεί κατά τέσσερις ίππους έναντι της RSV4 1100 Factory και να φτάνει στο Tuono V4 X στους 221 στον στρόφαλο, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Ιταλοί.

Όλες οι διαθέσιμες χαρτογραφήσεις για τον μεγάλο V4 του Tuono V4 X έχουν εξελιχθεί από την Aprilia Racing και αυτό σημαίνει μέγιστη δύναμη όποιον χάρτη και αν επιλέξετε αλλά διαφορετική απόκριση για το γκάζι. Κάθε χαρτογράφηση του μοτέρ συνοδεύεται και από διαφορετικές ρυθμίσεις για το traction control, το φρένο του κινητήρα, ρυθμίσεις που μεταβάλλουν τη συμπεριφορά του συστήματος ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού αλλά και εκείνου που ελέγχει το ύψος του πίσω.

Τα γραφικά και οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στην TFT οθόνη έχουν σχεδιαστεί επίσης για χρήση στην πίστα, ενώ υπάρχει και αισθητήρας GPS για να καταχωρείτε με ακρίβεια το γυρολόγιο σας.

Στον τομέα των αναρτήσεων βλέπουμε τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μονάδες εμπρός-πίσω της Ohlins (Smart EC 2.0), ενώ στα φρένα την πέδηση αναλαμβάνουν οι billet 4πίστονες δαγκάνες GP4-MS της Brembo που συνεργάζονται με ατσάλινους δίσκους αγωνιστικών προδιαγραφών και ακτινική τρόμπα επίσης κατασκευασμένη από billet αλουμίνιο. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, τους τροχούς από σφυρήλατο μαγνήσιο της Marchesini αλλά και billet αλουμινένια ποδοστήρια και μανέτες, το βάρος έχει περιοριστεί στα μόλις 166 “στεγνά” κιλά.

Η τιμή του νέου και ακραίου Aprilia Tuono V4 X στην Ευρώπη ανέρχεται στα 34.900 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να το παραλάβουν απευθείας από το Noale λαμβάνοντας ως δώρο μια ξενάγηση στο εργοστάσιο αλλά και το εικονιζόμενο ασορτί κράνος.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr