Νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e με περισσότερη ισχύ

Το νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e έρχεται να πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας του hatchcback των Γερμανών ως η ισχυρότερη plug-in έκδοση του.

Βρείτε μας στο
Νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e plug-in υβριδικό

Μια ακόμη plug-in υβριδική έκδοση του Audi A3 Sportback κάνει το ντεμπούτο της με το νέο 45 TFSI e που αποδίδει περισσότερη ισχύ και έχει πλουσιότερο εξοπλισμό από το Audi A3 Sportback 40 TFSI e, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από τρεις μήνες.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, plug-in υβριδικό

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Audi A3 Sportback 45 TFSI e δεν διαφέρει από εκείνο του 40 TFSI e και συνδυάζει τον TFSI των 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό κινητήρα και συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Στην προκειμένη περίπτωση η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής, 41 ίππους και 50 Nm περισσότερα έναντι του “40 TFSI”. Το άλμα στην ισχύ και την ροπή προέρχεται μόνο από το διαφορετικό λογισμικό που έχει εφαρμοστεί.

Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο S Tronic των έξι σχέσεων, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στα 13 kWh και για την πλήρη φόρτιση της από άδεια απαιτούνται σύμφωνα με την Audi περίπου πέντε ώρες μέσω οικιακής πρίζας.

Η νέα έκδοση επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 232 χλμ./ώρα και η αυτονομία με τη χρήση μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα είναι 63 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP . Μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 140 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του προγράμματα για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας στα επίπεδα που επιθυμεί αλλά και για τη φόρτιση της εν κινήσει.

Αισθητικά το A3 Sportback 45 TFSI e ξεχωρίζει από τη μαύρη γυαλιστερή γρίλια της μάσκας, ενώ διαφορές υπάρχουν και στο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερους δίσκους εμπρός έναντι του 40 TFSI, στα 340 χλστ. και στα 310 χλστ. πίσω. Οι δαγκάνες είναι εδώ βαμμένες στο κόκκινο χρώμα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό έχουν προστεθεί μεταξύ άλλων τα σπορ καθίσματα, τα φιμέ τζάμια και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός.

Η τιμή του νέου και ισχυρότερου plug-in υβριδικού Audi A3 ανέρχεται στη Γερμανία στα 40.395 ευρώ, εκεί όπου είναι άμεσα διαθέσιμο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr