Nέο Audi e-tron GT – Οι νέες εκδόσεις με έως 843 ίππους

Συνολικά αναβαθμισμένες οι νέες εκδόσεις του Audi e-tron GTβελτιώνουν σημαντικά την αυτονομία, τις επιδόσεις, τη φόρτιση αλλά και τη συμπεριφορά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi RS e-tron GT 2024

Το Audi e-tron GT quattro είναι η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας από το 2021 με το 4θυρο Gran Turismo να συνδυάζει επιβλητική σχεδίαση, κορυφαίες επιδόσεις και προηγμένες τεχνολογίες.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A5  -Όλες οι λεπτομέρειες για τον αντικαταστάτη του A4

Οι νέες εκδόσεις του κορυφαίου ηλεκτρικού Audi βελτιώνουν σημαντικά την αυτονομία, τις επιδόσεις, τη φόρτιση και τον χειρισμό του, ενώ με το RS e-tron GT performance, η Audi έκανε το ντεμπούτο του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων RS.


Το Audi S e-tron GT ξεχωρίζει με μια μαύρη μάσκα να περικυκλώνει το πλήρως κλειστό, ανεστραμμένο Singleframe, το οποίο αντικατοπτρίζει τη συγκεκριμένη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων e-tron. Μια λωρίδα στο χρώμα του αμαξώματος πάνω από το Singleframe δίνει στο Gran Turismo μια ακόμα πιο σπορ και οπτικά πιο δυναμική εμφάνιση, ενώ ο αεροδυναμικός διαχύτης με κάθετα πτερύγια κυριαρχεί στο πίσω μέρος.

Διαβάστε επίσης: To best seller της Audi στην Ελλάδα δεν είναι SUV  – Ποιο είναι και πόσο κοστίζει

Το ανεστραμμένο singleframe χαρακτηρίζει και το RS με την ποδιά που πλαισιώνει τη μαύρη μάσκα να το επεκτείνει οπτικά προς τα κάτω και να το κάνει να δείχνει ότι αγκαλιάζει την άσφαλτο. Το πίσω μέρος του RS e-tron GT δανείζεται στοιχεία από το μηχανοκίνητο αθλητισμό με βελτιωμένο διαχύτη και κατακόρυφο κόκκινο ανακλαστήρα που κάθεται ανάμεσα στις εισαγωγές αέρα.

Το RS e-tron GT performance είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων RS. Διαθέτει μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία και ξεχωρίζει από το RS e-tron GT, με προαιρετική ματ, σκουρόχρωμη οροφή από ανθρακονήματα σε συνδυασμό με προαιρετικά στοιχεία επένδυσης carbon. Αυτά τα στοιχεία είναι τα πρώτα της Audi και προορίζονται αποκλειστικά για τα RS performance. Η επένδυση carbon χρησιμοποιείται στις ανάγλυφες δομές του προφυλακτήρα, στην επένδυση της πόρτας, σε μέρη του διαχύτη και στους πλαϊνούς καθρέπτες.

Η γκάμα χρωμάτων διαθέτει εννέα εξωτερικά φινιρίσματα. Εκτός από το Λευκό Arkona, περιλαμβάνει τα μεταλλικά ή περλέ χρώματα Μπλε Ascari, Γκρι Daytona, Ασημί Florett, Γκρι Kemora, Μαύρο Mythos και Κόκκινο Progressive. Το Γκρι Nimbus διατίθεται ως αποκλειστικό φινίρισμα για τα RS e-tron GT και RS e-tron GT performance, ενώ το νέο χρώμα Πράσινο Bedford προσφέρεται για το RS e-tron GT performance.

Η Audi έχει επεξεργαστεί επίσης τη γκάμα των τροχών. Διατίθενται νέες πολυάκτινες ζάντες 20 ιντσών για τα μοντέλα S e-tron GT και RS. Επιπλέον, η Audi έχει προσθέσει δύο νέες ζάντες έξι διπλών ακτίνων για τα μοντέλα RS. Οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών θυμίζουν τον λεγόμενο «τροχό AVUS», τον οποίο η Audi παρουσίασε το 1991 στη μελέτη Audi Avus quattro.

Το εσωτερικό: Σπορ στοιχεία και βιώσιμα υλικά
Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Audi διαμορφώνει επίσης το εσωτερικό με επανασχεδιασμένα καθίσματα, τιμόνι, μαρσπιέ και ψηφιακό περιεχόμενο. Η προβολή φωτός από την πόρτα έχει επίσης προσαρμοστεί. Όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού, εμφανίζεται ένα κόκκινο διαμάντι με μια κόκκινη σκιά. Η έκδοση S διαθέτει ένα λευκό διαμάντι με μια κόκκινη σκιά. Νέα ξύλινα ένθετα σε ανθρακί χρώμα είναι διαθέσιμα για την οικογένεια e-tron GT. Για το RS e-tron GT performance, διατίθενται επίσης σε ματ επένδυση carbon για να ταιριάζουν με το εξωτερικό. Τα νέα εσωτερικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εφαρμογές σε Vanadium, ένα ανθρακί φινίρισμα που εμφανίζεται διαφορετικά ανάλογα με το φωτισμό.

Οι νέες εκδόσεις e-tron GT έχουν επίπεδο τιμόνι στο επάνω και κάτω μέρος. Για τα μοντέλα RS, το τιμόνι συνοδεύεται από δύο κόκκινα πλήκτρα ελέγχου αριστερά και δεξιά και προαιρετικά με μία σήμανση πάνω από το τιμόνι στη θέση 12 του ρολογιού.

Τα καθίσματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Ο νέος σχεδιασμός είναι πιο δυναμικός και τώρα διαθέτει ενσωματωμένο ένθετο με φωτιζόμενο λογότυπο. Το S e-tron GT διαθέτει πλέον στο βασικό εξοπλισμό με τα σπορ καθίσματα plus με ρύθμιση 14 κατευθύνσεων. Σε συνδυασμό με το πακέτο σχεδίασης χωρίς δέρμα, τα σπορ καθίσματα διαθέτουν πορτοκαλί ραφές αντίθεσης. Για τα μοντέλα RS, τα καθίσματα μπορούν να παραγγελθούν με προαιρετική λειτουργία μασάζ.

Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται το βιώσιμο υλικό μικροϊνών Dinamica και το ύφασμα Cascade. Η επένδυση Dinamica αποτελείται από σχεδόν κατά 50% ανακυκλωμένο πολυεστέρα, μέρος του οποίου η Audi προμηθεύεται από υπολείμματα υφασμάτων. Τα καθίσματα, το τιμόνι, ο χώρος πάνω από το ψηφιακό cockpit, οι εξωτερικοί καθρέφτες, η κεντρική κονσόλα και το περίγραμμα της γυάλινης επιφάνειας είναι 37% έως 45% από υλικό Dinamica.

Θυμίζοντας φυσικές ίνες, το ύφασμα Cascade είναι κατασκευασμένο με 15% υλικό Selvage και 35% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το Cascade χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στους καθρέφτες. Τα ταπέτα και τα πατάκια είναι κατασκευασμένα από Econyl, ένα υλικό που αποτελείται από 100% ανακυκλωμένες νάιλον ίνες από απορρίμματα παραγωγής, υπολείμματα υφασμάτων και χαλιών ή παλιά δίχτυα ψαρέματος.

Αναβαθμισμένο ψηφιακό Audi virtual cockpit
Η οικογένεια GT είναι ψηφιακή και συνδεδεμένη χάρη σε πολυάριθμες υπηρεσίες Audi Connect. Το Audi virtual cockpit παρέχει νέα πληροφόρηση για τη θερμοκρασία της μπαταρίας και δείχνει τη μέγιστη δυνατή ισχύ φόρτισης σε πραγματικό χρόνο, ενώ το RS e-tron GT διαθέτει οθόνες με περιεχόμενο ειδικά για το RS.

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες στον μπροστινό άξονα του S e-tron GT και το RS e-tron GT έχουν ισχύ 239 ίππων ο καθένας. Ως πρόσθετο χαρακτηριστικό, το RS e-tron GT performance έχει τροποποιήσει τα ηλεκτρονικά ισχύος στον μπροστινό άξονα με αναθεωρημένο παλμικό μετατροπέα για ακόμη υψηλότερα ρεύματα εκφόρτισης. Οι τρεις εκδόσεις είναι πιο αποδοτικές και ενεργειακές, ενώ διαθέτουν επίσης σημαντικές αυξήσεις στην ισχύ και βελτιωμένη επιτάχυνση.

Ο πρόσφατα αναπτυγμένος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, έχει το ίδιο μέγεθος όπως στα RS e-tron GT και RS e-tron GT performance, σε μήκος άξονα 192 χιλιοστών και διάμετρο 230 χιλιοστών. Η μέγιστη συνολική ισχύς του κινητήριου συστήματος στο S e-tron GT είναι 592 hp ίπποι με το RS e-tron GT να φτάνει τους 775 και το performance τους 843 ίππους.

Και στις τρεις εκδόσεις μοντέλων, το πλήρως ηλεκτρικό Gran Turismo της Audi προσφέρει εντυπωσιακές οδηγικές επιδόσεις. Το S e-tron GT επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, το RS e-tron GT σε 3,1, ενώ το RS e-tron GT performance σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Το S e-tron GT φτάνει σε τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα, ενώ τα μοντέλα RS έχουν τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Μια νέα στάνταρ λειτουργία επιτάχυνσης επιτρέπει στο RS e-tron GT και στο RS e-tron GT performance να παρέχουν αξιοσημείωτη αύξηση ισχύος 95 ίππων κατά την οδήγηση. Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost από την αριστερή περιοχή ελέγχου στο τιμόνι. Το boost ενεργοποιείται για δέκα δευτερόλεπτα, όπως υποδεικνύεται από μια αντίστροφη μέτρηση στο πιλοτήριο.

Αναβάθμιση και στο σύστημα πέδησης με στάνταρ χαλύβδινους δίσκους και μαύρες δαγκάνες που διατίθενται προαιρετικά και σε κόκκινο χρώμα. Και τα δύο μοντέλα RS περιλαμβάνουν δίσκους φρένων με επικάλυψη καρβιδίου, οι οποίοι είναι προαιρετικοί στο S.

Ελαφρύτερη μπαταρία και αυτονομία έως 605 χλμ.
Η Audi μείωσε το βάρος της μπαταρίας υψηλής τάσης (HV) κατά εννέα κιλά στα 625 ενώ ταυτόχρονα αύξησε την ενεργειακή της πυκνότητα. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει πλέον ενεργειακή χωρητικότητα 105 kWh.

Παράλληλα, η ενέργεια που διατίθεται στη νέα οικογένεια e-tron GT μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση έχει επίσης αυξηθεί από 290 στα 400 kW. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητη ή αυτόματη ανάκτηση μέσω του MMI καθώς και να την ελέγξει σε τρία επίπεδα χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων.

Η Audi αύξησε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης κατά 50 kW, συνολικά στα 320 kW. Υπό ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία υψηλής τάσης της οικογένειας e-tron GT μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80 % σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC), ενώ μπορεί να ψυχθεί ή να θερμανθεί ανάλογα με τις συνθήκες. Για πρώτη φορά, το Audi virtual cockpit plus παρέχει πλέον στους πελάτες ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση λειτουργίας της μπαταρίας υψηλής τάσης, συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας της μπαταρίας, μιας πρόβλεψης γρήγορης φόρτισης και της κατάστασης προετοιμασίας.

Ενεργή ανάρτηση και Audi drive select
Η στάνταρ ανάρτηση είναι μια νέα πνευματική ανάρτηση με τεχνολογία 2 θαλάμων/2 βαλβίδων και διαθέτει τρία προφίλ: efficiency, comfort, και dynamic. Η ανάρτηση διατηρεί το αυτοκίνητο σχεδόν οριζοντιωμένο κατά το δυναμικό φρενάρισμα, τις αλλαγές κατεύθυνσης και την επιτάχυνση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εξαιρετικά ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αυξάνοντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό κατά τη δυναμική οδήγηση.

Κατά την ομαλή οδήγηση, η ενεργή ανάρτηση εξουδετερώνει σχεδόν εξ ολοκλήρου τους κραδασμούς του αμαξώματος, ειδικά όταν οδηγείτε πάνω από ανωμαλίες του δρόμου. Όταν ο οδηγός ενεργοποιεί τις λειτουργίες κλίσης στις στροφές, εκκίνησης και πέδησης άνεσης μέσω του Audi drive Select, η ανάρτηση αντισταθμίζει τις κλίσεις και τις φυγόκεντρες δυνάμεις, γεγονός που μειώνει τα επίπεδα επιτάχυνσης που βιώνουν οι επιβάτες του οχήματος. Η ενεργή ανάρτηση διαθέτει επίσης ένα εισαγωγικό χαρακτηριστικό άνεσης όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο. Ανάλογα με το αρχικό ύψος του αυτοκινήτου, μπορεί να ανέβει από 55 έως 77 χιλιοστά σε λίγα δευτερόλεπτα.

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει σύστημα τετραδιεύθυνσης σε συνδυασμό με πιο άμεσο λόγο διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα από τον προκάτοχο του e-tron GT quattro. Το σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς μειώνει την ακτίνα στροφής του αυτοκινήτου κατά περίπου 0,6 μέτρα κατά τους ελιγμούς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.