Νέο Audi S8: Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών

Η Audi παρουσίασε το νέο S8, το οποίο είναι γεμάτο τεχνολογία αιχμής, ενώ εφοδιάζεται και με έναν πανίσχυρο κινητήρα V8 bi-turbo 4.0 λτ. με 571 ίππους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο Audi S8 είναι γεγονός. Η ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας έχει κάτω από το καπό της τον V8 bi-turbo βενζινοκινητήρα 4.0 TFSI που αποδίδει 571 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ πλέον εξοπλίζεται με την υβριδική τεχνολογία MHEV που εγγυάται τέλειο συνδυασμό επιδόσεων και κατανάλωσης.

Ο κινητήρας, χάρη στην υβριδική τεχνολογία και τους δύο υπερσυμπιεστές υπόσχεται απόλυτα γραμμική απόδοση των 571 ίππων και της ροπής των 800 Nm, καθώς και την άμεση διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό σύστημα (MHEV) συνδράμει διαρκώς στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η μίζα/γεννήτρια με ιμάντα, με την πρόσθετη μπαταρία ιόντων λιθίου σε δίκτυο 48 V, επιτρέπουν σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ή στο ελεύθερο ρολάρισμα (κίνηση χωρίς σχέση στο κιβώτιο) την προσωρινή απενεργοποίηση του κινητήρα και την επέκταση της αυτονομίας. Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand) λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.


Στα highlights του νέου Audi S8 είναι και η ενεργή ανάρτηση, το δυναμικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και το σύστημα τετρακίνησης quattro με σπορ διαφορικό. Η “προγνωστική” ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ και σε συνδυασμό με την ενεργή αερανάρτηση, μπορεί να ανυψώσει ή να κατεβάσει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών. Με αυτό τον τρόπο και για πρώτη φορά είναι εφικτός ο ενεργός έλεγχος του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Η εμπρόσθια κάμερα, η οποία ανιχνεύει τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διασφαλίζει την προγνωστική λειτουργία της ανάρτησης.

Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία “Comfort +” είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία “Dynamic” το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας τότε το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση.

Ο εξοπλισμός του νέου Audi S8 είναι κορυφαίος τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο ασφάλειας, καθώς διαθέτει συνολικά 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Μάλιστα περιλαμβάνονται πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και ένας ανιχνευτής λέιζερ.

Φυσικά και σε συστήματα πολυμέσων το νέο Audi S8 δεν θα μπορούσε παρά να εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, προσφέρει μια προηγμένη τεχνολογική εμπειρία με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και υπερσύγχρονη συνδεσιμότητα. Η λειτουργία αφής MMI στο νέο Audi S8 είναι πλήρως ψηφιακή ώστε ο οδηγός να ελέγχει σχεδόν όλες τις λειτουργίες μέσω δύο μεγάλων οθονών. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει έλεγχο με φυσική ομιλία, ο οποίος προσφέρει σχεδόν απεριόριστη ελευθερία στη διαμόρφωση ερωτήσεων και εντολών. Οι απαντήσεις παρέχονται είτε από πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο αυτοκίνητο, είτε από τον απομακρυσμένο διακομιστή (cloud).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]