Ακόμη πιο μοντέρνο αλλά και προηγμένο παρουσιάστηκε το μικρότερο μέλος της οικογένειας SH στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA.
Σε δύο εκδόσεις με μοτέρ στα 125 και 150 κ.εκ. το μοντέλο της Honda που έχει ξεπεράσει το ένα εκατ. πωλήσεις από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά (1984), εμφανίζεται ακόμη πιο σύγχρονο, πιο πρακτικό, πιο ασφαλές, ενώ πληροί παράλληλα και τις προδιαγραφές Euro 5.
Για την κίνησή του το ολοκαίνουριο SH χρησιμοποιεί έναν ολοκαίνουριο κινητήρα της Honda με τετραβάλβιδη κεφαλή, έναντι της διβάλβιδης που είχε το προηγούμενο και την εξέλιξη των τεχνολογιών της Honda για μείωση των τριβών στα μηχανικά του μέρη. Στο τεχνολογικό κομμάτι βλέπουμε τώρα σύστημα κίνησης χωρίς κλειδί, με το γνωστό σύστημα start-stop, που σβήνει τον κινητήρα ενώ περιμένετε στο φανάρι, να παραμένει. Στον εξοπλισμό πέρα από το ABS έχει προστεθεί και το HSTC (Honda Selectable Torque Control), το traction control των Ιαπώνων που δίνει δυνατότητα απενεργοποίησης.
Για τον μεγαλύτερο κινητήρα των 156 κυβικών εκατοστών η ισχύς ανέρχεται στους 16,17 ίππους (11,9 KW από 10,9 του προηγούμενου) και για τον 125άρη στους 12,5 ίππους με το βάρος να βρίσκεται στα 142 και 143 κιλά αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι όπως πάντα στις 16 ίντσες εμπρός-πίσω.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί κατά δέκα λίτρα επιπλέον, στα 28, με το ρεζερβουάρ να μετακομίζει στην ποδιά, ενώ κάτω από τη σέλα βλέπουμε πλέον και θύρα USB.
Όπως πάντα η Honda πλαισιώνει το SH με μια εκτεταμένη γκάμα από αξεσουάρ, όπως η κουβέρτα και η μεγάλη ζελατίνα-ανεμοθώρακας.