Νέο KTM 890 Adventure, έκδοση η “βασική”

Το μεσαίο δικύλινδρο KTM γίνεται 890 Adventure ωριμάζει, μεγαλώνει και εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων φέροντας μαζί και άλλες αλλαγές.

Βρείτε μας στο
20201-KTM-890-Adventure-8

Δύο μόλις χρόνια μετά την παρουσίαση της μοτοσυκλέτα παραγωγής το 790 Adventure γίνεται 890 Adventure με τη βασική έκδοση της on-off μοτοσυκλέτας των Αυστριακών να δέχεται μια σειρά από αλλαγές με στόχο και τη συμμόρφωση της με τις προδιαγραφές ρύπων.

Η αλλαγή του ονόματος είναι και αυτή που δείχνει την αύξηση στη χωρητικότητα του εν σειρά δικύλινδρου κινητήρα κατά 90 κ.εκ. στα 890. Αύξηση έχουμε και στην απόδοση του με την αυστριακή εταιρία να αναφέρει δέκα επιπλέον ίππους και ανάλογη αύξηση και στη ροπή που φτάνει πλέον στα 100 Nm. Αυξημένη κατά 20% παρουσιάζεται και η μάζα του στροφάλου με την KTM να κάνει λόγο για βελτίωση της λειτουργίας στις χαμηλές στροφές, ενώ βελτιωμένος και πιο ανθεκτικός παρουσιάζεται και ο συμπλέκτης ώστε να διαχειρίζεται με ευκολία την υψηλότερη απόδοση του κινητήρα.

Αλλαγές έχουμε και στις αναρτήσεις με το νέο αμορτισέρ να προέρχεται παραδοσιακά από την WP και να ανήκει στη σειρά APEX. Το νέο αμορτισέρ προσφέρει περισσότερες επιλογές αναφορικά με τις ρυθμίσεις του με νέο ρυθμιστή για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και για τη προφόρτιση του ελατηρίου. Παράλληλα οι διαδρομές διατηρούνται στα 200 χλστ. εμπρός και πίσω που είναι περισσότερο από αρκετές για τη συντριπτική πλειοψηφία των εκτός δρόμου εξορμήσεων του μέσου αναβάτη και όχι μόνο. Στις αλλαγές έρχονται να προστεθούν και τα κέντρα των τροχών που είναι πλέον ανοδιωμένα και όχι βαμμένα με την KTM να μην ανακοινώνει διαφοροποιήσεις στο πλαίσιο και τη γεωμετρία του.

Σχεδιαστικά το 890 Adventure δεν έχει αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει ενώ ίδιο παραμένει και το 20λιτρο ρεζερβουάρ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται το traction control των Αυστριακών και το Cornering ABS με το αναθεωρημένο λογισμικό και η ανασχεδιασμένη σέλα που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ως προς το ύψος αλλά και η TFT οθόνη του πίνακα πληροφοριών που δίνει παράλληλα δυνατότητα σύνδεσης με το κινητό σας.

Περισσότερες πληροφορίες για το ανανεωμένη μεσαίου κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα αναμένονται σύντομα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr