Νέο Land Rover Defender ως PHEV και ήπια υβριδικό

Με ήπια (HEV) αλλά και plug-in υβριδική έκδοση παρουσιάστηκε το Land Rover Defender από τη βρετανική εταιρία, με στόχο την οικονομία.

Βρείτε μας στο
Land Rover Defender PHEV 2020

Οι Βρετανοί συνεχίζουν με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους και μας παρουσιάζουν τώρα την plug-in υβριδική έκδοση του Land Rover Defender 110 αλλά και την ήπια υβριδική έκδοση του Defender 90 που φέρει το νέο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου με τα δύο turbo. Πάμε να τις γνωρίσουμε καλύτερα.



Ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας των Βρετανών αποδίδει 300 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 142 ίππων. Η συνολική απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 404 ίππους και τα 640 Nm ροπής. Έτσι το plug-in υβριδικό Land Rover Defender μπορεί να φτάσει στα 100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται στα 209 χλμ./ώρα. Η ελκτική ικανότητα του βρετανικού μοντέλου φτάνει στους τρεις τόνους, ενώ η οροφή μπορεί να δεχτεί φόρτωμα έως και 168 κιλά ή 300 κιλά στατικά.

Χάρη στην μπαταρία των 19,2 kWh αυτό το υρβιδικό Defender 110 (διαθέσιμο μόνο με αυτό το αμάξωμα) μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έψς και 43 χλμ. Από οικιακή πρίζα η μπαταρία φορτίζει έως και το 80% μέσα σε 7 ώρες ενώ με φορτιστή 7 kW ο χρόνος αναμονής για να φτάσει η ένδειξη στο 80% πέφτει στις δύο ώρες.

Τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας μπορούν να ελεγχθούν και απομακρυσμένα μέσω σχετικής εφαρμογής της Land Rover που δίνει πρόσβαση στο σκληροτράχηλο SUV με την εφαρμογή να επιτρέπει παράλληλα τον προγραμματισμό για την επόμενη φόρτιση.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του Plug-in Defender συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων οι αλουμινένιες ζάντες των 20 ιντσών, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση και ο κλιματισμός τριών ζωνών.

Διαβάστε επίσης: Land Rover Discovery Sport & Ranger Rover Evoque ως ήπια υβριδικά.

Μαζί με το P400e η Land Rover παρουσίασε και το D300, μια έκδοση που κινείται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με νέο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου. Η ισχύς του μοτέρ ανέχεται στους 300 ίππους και τα 650 Nm και σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 6,7 δευτερόλεπτα. Το εν λόγω σύστημα κίνησης είναι διαθέσιμο και σε δύο ακόμη εκδόσεις τις D200 και D250 με απόδοση 200 ίππους και 500 Nm ροπής και 250 ίππους κα 570 Nm ροπής αντίστοιχα.

Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ/γεννήτρια συνεισφέρει στην οικονομία φορτίζοντας τη μικρή μπαταρία που τροφοδοτεί τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου όταν το μοτέρ εσωτερικής καύσης δεν λειτουργεί. Υποβοηθά επίσης τον diesel κινητήρα στις επιταχύνσεις, ελαφραίνοντας έτσι το έργο του. Νέο είναι και το σύστημα 4κίνησης που μπορεί να μεταφέρει όλη τη διαθέσιμη ροπή από τον έναν στον άλλο άξονα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr