Νέο Nissan GT-R Nismo με 600 ίππους!

Το supercar της Nissan δέχθηκε τις περιποιήσεις των ανθρώπων της Nismo και για ακόμη μια φορά, αναμένεται καταιγιστικό ως προς τις επιδόσεις του

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με το νέο Nissan GT-R Nismo, που έχει κωδικό 2020, οι Ιάπωνες αποδεικνύουν πως η αγάπη τους για τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, δε σταματά. Καθώς η Nismo αποτελεί το “αγωνιστικό παρακλάδι” της Nissan, το GT-R ενσωματώνει τεχνολογικές λύσεις που προέρχονται απευθείας από τους αγώνες.

Τo Nissan GT-R Nismo εφοδιάζεται με νέους -αγωνιστικού τύπου- στροβιλοσυμπιεστές, ενώ έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στα φρένα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Χάρη στα παραπάνω, καθώς και στη χρήση ελαφρύτερων εξαρτημάτων, επιτεύχθηκε βελτίωση στις -ήδη εντυπωσιακές- επιδόσεις του. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Nissan, το supercar κατέβασε κατά 2,5 δευτερόλεπτα το χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της μάρκας. Ταυτόχρονα, έμφαση δόθηκε στην επίτευξη σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες, καθώς η τελική του ταχύτητα αγγίζει πλέον τα 300 χλμ./ώρα. Για όσους αναζητείτε τελική ταχύτητα ή επιδόσεις 0-100, δε θα τις βρείτε. Ο λόγος είναι πως η Nissan έχει σταματήσει τη συγκεκριμένη μέτρηση, την οποία δε θεωρεί πλέον, μείζονος σημασίας για το συγκεκριμένος αυτοκίνητο…


Το Nissan GT-R Nismo 2020 εξοπλίζεται με τον V6 κινητήρα 3,8 λίτρων, ο οποίος διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο κινητήρας “VR38DETT”, συναρμολογείται εξ ολοκλήρου στο χέρι από ειδικούς τεχνίτες Takumi, σε ειδικό χώρο. Μάλιστα, στο τέλος της συναρμολόγησης κάθε κινητήρα προστίθεται μια πλάκα αλουμινίου στο εμπρός μέρος, αναγράφοντας το όνομα του τεχνίτη που τον δημιούργησε. Η ισχύς του supercar είναι 600 ίπποι στις 6.800 στροφές, ενώ η ροπή φτάνει στα 652 Nm, μεταξύ 3.600-5.600 στροφών. Χάρη στη χρήση τιτανίου, από το σύστημα εξάτμισης αναδύεται ένας ήχος που κάνει τους επιβάτες να κατανοήσουν σε ποιο αυτοκίνητο βρίσκονται…

Όσον αφορά στη μετάδοση, το Nissan GT-R Nismo είναι τετρακίνητο. Εφοδιάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο κάνει ακόμη πιο δυναμικές αλλαγές όταν τεθεί στο ειδικό “R-mode”, μέσω του Adaptive Shift Control (ASC). Ο λόγος για ειδικό σύστημα που ανάλογα με την κινητική και δυναμική κατάσταση του αυτοκινήτου (π.χ. φρενάρισμα ή στροφή), επιλέγει τη βέλτιστη δυνατή σχέση. Για μείωση του βάρους, στο Nissan GT-R Nismo 2020 έχει χρησιμοποιηθεί μεγάλη ποσότητα ανθρακονημάτων. Συνολικά, η μείωση που πέτυχαν οι μηχανικοί της Nissan ξεπερνά τα 30 κιλά.

Στο σύστημα πέδησης, το Nissan GT-R Nismo 2020 χρησιμοποιεί φρένα της Brembo, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Αυτές οι δαγκάνες συνοδεύονται από μεγάλους κεραμικούς ρότορες, διαστάσεων 410 χιλιοστών εμπρός και 390 χιλιοστών πίσω. Σύμφωνα με τη Nissan, πρόκειται για τους μεγαλύτερους ρότορες που έχουν μπει ποτέ σε ιαπωνικό αυτοκίνητο. Ενδελεχής δουλειά έχει γίνει και στον τομέα των αναρτήσεων. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως τα αμορτισέρ της Bilstein, έχουν ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είμαι πιο μαλακά κατά 20% στη διαδικασία επαναφοράς και κατά 5% στη διαδικασία συμπίεσης.

Στο εσωτερικό, το Nissan GT-R Nismo 2020 εξοπλίζεται με καθίσματα Recaro, τα οποία έχουν επενδυθεί με κόκκινο σουέτ. Τα εσωτερικά χρώματα συνδυάζεται με το χαρακτηριστικό δερμάτινο σκούρο Nismo σε κόκκινους τόνους. Τέλος, το τιμόνι το ταμπλό και η οροφή έχουν επενδυθεί με σκούρο γκρι Alcantara.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]