Το νέο Nissan Qashqai, που θα βρίσκεται σύντομα και στις εκθέσεις της της ελληνικής αντιπροσωπείας σε όλη τη χώρα, έφτασε ήδη τις 10.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση των Ιαπώνων.
Διαβάστε επίσης: Τίτλοι τέλους για το ευρωπαϊκό Nissan Navara
Μεγάλο ρόλο σε αυτό, σύμφωνα με τη Nissan, έπαιξε η προσεκτικά εκτελεσμένη στρατηγική της εταιρίας πριν από το λανσάρισμα του μοντέλου που επέτρεψε στους υποψήφιους αγοραστές να δουν και να μάθουν περισσότερα για το νέο crossover, να κατανοήσουν την ολοκαίνουργια πλατφόρμα του, τις προηγμένες επιλογές των “εξηλεκτρισμένων” κινητήριων συνόλων, καθώς και τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
“Απευθυνόμενοι σε αυτούς τους πρώτους πελάτες, έχουμε ακούσει με συνέπεια πόσο πολύ αγαπούν το τωρινό Qashqai τους και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι του νέου μοντέλου. Πολλοί εξ αυτών, μας έχουν εμπιστευτεί από το πρώτης γενιάς Qashqai , επομένως αυτή η αγορά θα αντιπροσωπεύει το τρίτο ή ακόμα και το τέταρτο Qashqai. Αυτή είναι μια πραγματική ψήφος εμπιστοσύνης για το πώς το Qashqai ταιριάζει στην καθημερινή τους ζωή”, δήλωσε ο Nicolas Tschann, Γενικός Διευθυντής, Crossover product marketing.
Πάνω από τρία εκατομμύρια Qashqai έχουν πουληθεί από το 2007, όταν η Nissan δημιούργησε την συγκεκριμένη κατηγορία με την πρώτη γενιά του μοντέλου. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, το Nissan Qashqai έχει βρει σχεδόν 38.000 αγοραστές από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς.