Νέο plug-in Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro με 367 ίππους

Στα χνάρια του sedan Audi A6 κινείται το Avant που παρουσιάζεται στην plug-in έκδοση 55 TFSI e quattro με 367 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία έως 51 χλμ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

H Audi διευρύνει τη γκάμα του A6 προσθέτοντας σε αυτή την plug-in έκδοση του Avant που ονομάζεται 55 TFSI e quattro.

Το νέο, plug-in υβριδικό A6 Avant 55 TFSI e quattro αποδίδει συνδυασμένη ισχύ που ανέρχεται στους 367 ίππους χάρη στον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο TFSI κινητήρα των 252 ίππων και 370 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 143 ίππων που συνοδεύονται από 350 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ, μαζί με τον συμπλέκτη που το απομονώνει, είναι ενσωματωμένο με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S Tronic με τη μέγιστη συνδυασμένη ροπή των 500 Nm (διαθέσιμη από τις 1.250 σ.α.λ.) να μοιράζεται και στους τέσσερις τροχούς.

Από τα παραπάνω νούμερα προκύπτουν και οι δυναμικές επιδόσεις του plug-in A6 Avant με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα. Το A6 Avant μπορεί παράλληλα να κινηθεί με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τα “κλασικά” πλέον προγράμματα λειτουργίας, για υβριδική (Hybrid) και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (EV), με το τρίτο (Hold) να εξοικονομεί την ηλεκτρική ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία, για μελλοντική χρήση.


Μάλιστα στην υβριδική λειτουργία, το σύστημα συνεργάζεται με εκείνο της πλοήγησης, ώστε πριν ο οδηγός φτάσει στον προορισμό του, να μπορεί να καλύψει τα τελευταία στάδια της διαδρομής με ηλεκτρική λειτουργία, με τη μπαταρία να φορτίζεται εκ των προτέρων από το θερμικό μοτέρ.

Για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας, εκτός του συστήματος πλοήγησης γίνεται παράλληλα αξιολόγηση των δεδομένων της κυκλοφορίας στους δρόμους, του στυλ οδήγησης του οδηγού, αλλά και δεδομένων που συλλέγονται από αισθητήρες όπως η κάμερα και το ραντάρ.

Με το στάνταρ Mode 3 καλώδιο, οι πελάτες μπορούν να φορτίσουν το plug-in υβριδικό όχημα σε δημόσιους τερματικούς σταθμούς φόρτισης με ισχύ έως 7,4 kW. Έτσι, η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται σε περίπου 2,5 ώρες. Παράλληλα, η Audi παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 140.000 δημόσια σημεία φόρτισης σε 24 ευρωπαϊκές χώρες. Η εφαρμογή myAudi διαθέτει έναν προγραμματιστή δρομολογίων που δείχνει πού βρίσκονται τα τερματικά φόρτισης.

Παράλληλα και μέσω της ομώνυμης εφαρμογής ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί τη φόρτιση και τον έλεγχο κλιματισμού απομακρυσμένα πριν από την είσοδο στο αυτοκίνητο. Το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί μαζί με μια πολύ αποτελεσματική αντλία θερμότητας που χρησιμοποιεί τη εκλυόμενη θερμότητα από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα.

Στον τομέα των χώρων η πρακτικότητα που προσφέρει το A6 Avant 55 TFSI e quattro θεωρείται δεδομένη. Ο χώρος αποσκευών που κρύβει από κάτω του και την μπαταρία των 14,1 kWh έχει χωρητικότητα 405 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους και μπορεί να φτάσει ως και τα 1.535 λίτρα με την αναδίπλωση τους.

Το Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro με ξεχωριστό, σπορ σχεδιασμό, περιλαμβάνει στάνταρ το πακέτο εξωτερικού σχεδιασμού S line, ένα μαύρο πακέτο styling, μαύρους εξωτερικούς καθρέφτες καθώς και φιμέ παράθυρα. Προβολείς Matrix LED, σπορ καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, το Audi virtual cockpit, σπορ ανάρτηση, τροχοί 19 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων, συμπληρώνουν τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Το Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro αναμένεται στην Ελλάδα εντός του 2020 όπως και η τιμή του που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη και ανέρχεται στη Γερμανία στα 71.940 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]