Το Renault Zoe ήταν ένα τολμηρό project, το οποίο ξεκίνησε δειλά δειλά πριν από μια 7ετία καθώς τότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν για την αυτοκίνηση, ότι είναι σήμερα οι εξωγήινοι για την ανθρωπότητα.
Η μοναδικότητα αυτή όμως ήταν και ο λόγος που το έκανε ξεχωριστό, ιδιαίτερο και εν τέλει και επιτυχημένο, κάτι που είναι και το ζητούμενο φυσικά, καθώς διαφορετικά δεν θα το βλέπαμε σήμερα στην τρίτη γενιά του.
Σε αυτή τη γενιά του λοιπόν, το Renault Zoe ωριμάζει και εφοδιάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία από κάθε άλλη φορά, καθώς πλέον αυτή είναι στα 52 kWh, χωρίς μάλιστα να έχει αυξηθεί το μέγεθός της από αυτό της προηγούμενης και χαρίζει αυτονομία 390 χιλιόμετρα.
Όσον αφορά τη φόρτισή της, αυτή γίνεται από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα πίσω από το σήμα της μάρκας. Ο χρόνος που χρειάζεται η μπαταρία μέχρι να φορτίσει πλήρως είναι 9 ώρες και 25 λεπτά.
Το νέο Renault Zoe πλέον διατίθεται με δύο εκδόσεις κινητήρων. Ο ένας αποδίδει 110 ίππους και ο άλλος 135 ίππους. Οι επιδόσεις του γαλλικού μοντέλου είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από 10 δλ.
Για το τέλος αφήσαμε την εμφάνισή του, η οποία παρά το γεγονός πως μιλάμε για νέο μοντέλο δεν έχει να επιδείξει δραματικές αλλαγές καθώς σχεδιαστικά το αμάξωμα αποτελεί φυσική εξέλιξη των προηγούμενων μοντέλων.
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο προφανώς και έχει εκσυγχρονιστεί, καθώς έχει προικιστεί με όλη τη νέα τεχνολογία της Renault, έχοντας πλέον και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και κυρτή οθόνη στο ταμπλό μεγέθους 9,3 ιντσών.