Νέο Toyota C-HR

Το μοντέλο που σηματοδοτεί την είσοδο της Toyota στην κατηγορία των crossover έρχεται εφοδιασμένο με προηγμένη τεχνολογία για να αντιμετωπίσει τον δυνατό ανταγωνισμό

Βρείτε μας στο

Όπου C-HR, τα αρχικά των λέξεων Coupe High Rider, που καταδεικνύουν και τις ρίζες του νέου ιαπωνικού αυτοκινήτου. Από τη στιγμή που τα crossover αποτελούν ανάμιξη των κουπέ με τα ικανά να κινηθούν εντός και εκτός δρόμου SUV, η Toyota παρουσίασε το C-HR στοχεύοντας σε ένα νέο και πολύ σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Βλέπετε, η κατηγορία των Οχημάτων Ελευθέρου Χρόνου αναπτύσσεται ραγδαία, ειδικά στην ευρωπαϊκή αγορά και ως εκ τούτου μια εταιρεία με το βεληνεκές της Toyota δεν θα μπορούσε να παρακολουθεί άπραγη τις εξελίξεις.

Έχοντας λοιπόν ως φανερό στόχο την ευρωπαϊκή αγορά, οι Ιάπωνες παρουσίασαν ένα αυτοκίνητο με σύγχρονη και δυναμική σχεδίαση, ικανή να κεντρίσει και ένα πιο νεανικό κοινό. Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους προδίδει και τις κουπέ καταβολές του C-HR, διαμορφώνοντας ένα δυναμικό σύνολο που προσελκύει τα βλέμματα. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το εσωτερικό, όπου η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία συνδυάζονται με σχεδιασμό που ξεφεύγει από την πεπατημένη, προσδίδοντας στο ιαπωνικό αυτοκίνητο μια διαφορετική προσωπικότητα.

Από το νέο δημιούργημα της Toyota, το οποίο εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, δεν λείπουν τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, που έχουν ως στόχο την ασφάλεια και τη διευκόλυνση του οδηγού. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα Pre Collision System, Adaptive Cruise Control, Blind Spot Monitor, Lane Departure Alert, Road Sign Assist, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει και δυνατότητα αυτόνομου παρκαρίσματος, χάρη στο Simple Intelligent Parking Assist System.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, η τεχνολογία τελευταίας γενιάς είναι, όπως αναμενόταν, παρούσα. Ακολουθώντας τον δρόμο του… downsizing, το C-HR εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, που αποδίδει 116 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω χειροκίνητου 6 σχέσεων ή αυτόματου κιβωτίου στους εμπρός ή, στην περίπτωση της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο, σε όλους τους τροχούς. Μάλιστα, όσον αφορά την τετρακίνητη έκδοση, ειδικοί αισθητήρες φροντίζουν για την ιδανική κατανομή της ροπής, ελέγχοντας τα επίπεδα πρόσφυσης κάθε 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η σχέση της Toyota με την προηγμένη τεχνολογία είναι γνωστή, και σε αυτό το πλαίσιο το C-HR προσφέρεται στην αγορά και με το υβριδικό κινητήριο σύνολο 1,8 λίτρων που γνωρίσαμε μέσω του Prius, το οποίο αποδίδει 122 ίππους συνδυάζοντας θερμικό με ηλεκτρικό κινητήρα και διαθέτει βελτιωμένες, σε χωρητικότητα και βάρος μπαταρίες.

Εν κατακλείδι, το C-HR αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση που έχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσει αγοραστές με πολλές και διαφορετικές ανάγκες ή προσδοκίες!

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr