Οδηγούμε το νέο Volkswagen T-Cross

Το πλέον compact SUV της μάρκας, υπόδειγμα πρακτικότητας και εσωτερικών χώρων στην κατηγορία του, ένα «διαφορετικό» αυτοκίνητο με σύγχρονο χαρακτήρα και μοντέρνο design

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αθλητισμός και νιάτα είναι προφανές ότι είναι έννοιες συγγενικές, πλην όμως ας εξηγηθούμε… Που δηλαδή κολλάει ο αθλητισμός και που τα νιάτα σε ένα νέο αυτοκίνητο, ένα ολοκαίνουργιο SUV αστικής και περιαστικής χρήσης. Πάμε λοιπόν, μία μία τις έννοιες:
Για να δείξει τις δυνατότητες του VW T-Cross, σε επίπεδο χώρων, τους οποίους ειρήσθω εν παρόδω τους δημιούργησε με την επιλογή μεγάλου μεταξονίου, η Volkswagen, είχε προσκαλέσει παίκτες της γερμανικής ομάδας χόκεϊ Grizzlys Wolfsburg, για να τους εντυπωσιάσει με την πρακτικότητα του μοντέλου, μια και δύο «δίμετροι» παίκτες χόκεϊ ήταν οι πρώτοι που βίωσαν την πρακτικότητά του και την εμπειρία τους αυτή! Ναι, ναι, σωστά διαβάζετε… Δύο «θηρία» του χόκεϊ μέσα σε ένα τόσο compact αυτοκίνητο!
Και τα νιάτα; Δεν είναι λογικό ένα τέτοιο αυτοκίνητο να απευθύνεται σε νέους κάθε ηλικίας, αλλά και σε νέους που επιλέγουν να οδηγούν ένα πρακτικό αυτοκίνητο με δυνατότητες για εκτός δρόμων διαδρομές; Λογικό. Αλλά η VW το πήγε παρακάτω:
Για το λανσάρισμα του T-Cross η Volkswagen, επέλεξε ως πρέσβειρα της καμπάνιας για το ολοκαίνουργιο compact SUV της μάρκας την Κάρα Ντελεβίν (Cara Delevingne), η οποία είναι ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια, διάσημη στις νεαρές ηλικίες και με περισσότερους από 41 εκατομμύρια followers. Το μότο MoreThan1Thing περιγράφει την ευελιξία, το ταλέντο και την πολυσχιδή προσωπικότητα τόσο του T-Cross όσο και της πρέσβειράς του.
Η Κάρα Ντελεβίν είναι από τα πιο γνωστά μοντέλα εδώ και σχεδόν μια δεκαετία ενώ παράλληλα έχει μια πετυχημένη πορεία ως τραγουδίστρια, ηθοποιός, ακτιβίστρια και επιχειρηματίας. Στην ιδιωτική της ζωή, απολαμβάνει το σέρφινγκ, το μεγάλο της πάθος είναι να παίζει ντραμς και να τραβά φωτογραφίες. Στη νέα καμπάνια της Volkswagen, η ευελιξία της αναδεικνύει το T-Cross ως ιδανικό σύντροφό της και παρουσιάζει την πολύπλευρη διάσταση του αυτοκινήτου με έναν δημιουργικό και ζωηρό, cool τρόπο.
Και όπως είπε και η Κάρα: «Νομίζω ότι το T-Cross αντανακλά εμένα και την προσωπικότητά μου με την έννοια ότι είναι διασκεδαστικό, νεανικό, διαφορετικό και ευπροσάρμοστο. Μπορεί να αλλάξει χαρακτήρα από τη μια στιγμή στην άλλη, τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται. Είναι σβέλτο και κομψό, είναι τα πάντα!»
Κάρα είναι αυτή! Θα διαφωνήσουμε; Βέβαια, στην εν Ελλάδι παρουσίαση του μοντέλου, δοκιμάσαμε κι εμείς οι ίδιοι τα όσα αθλητές και μοντέλο εντόπισαν και διαπιστώσαμε ότι όλα τα παραπάνω, όπως θα δούμε και στην συνέχεια, ήταν ευκόλως ανιχνεύσιμα στοιχεία.

Τι είδαν και τι είδαμε
Πρώτον, αναρωτηθήκαμε, πώς μία εταιρεία που παράγει το T-Roc, επέλεξε να δημιουργήσει ακόμα ένα, κοντινού μεγέθους compact SUV; Η απάντηση έρχεται εύκολα, αρκεί να ρίξουμε μία ματιά στην ραγδαία αύξηση των πωλήσεων των απανταχού της αγοράς SUV… Άρα, το T-Cross κατασκευάστηκε γιατί υπάρχει κοινό και για αυτό και μάλιστα κοινό που καλύπτει όλο το ηλικιακό και κοινωνικό φάσμα.
Αρχικά να σημειώσουμε ότι το μεταβλητό πλαίσιο MQB αποτελεί το θεμέλιο λίθο της τεχνολογικής βάσης του T-Cross. O εμπρός άξονας έχει μετατοπιστεί αρκετά πιο μπροστά, ώστε να προκύψει ένα μεγάλο μεταξόνιο και να δημιουργηθεί περισσότερος χώρο στο εσωτερικό που αυξάνει και αυτόν του πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο είναι επίσης προσαρμόσιμο, αφού ανάλογα με τις ανάγκες η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί από την βασική έκδοση εξοπλισμού να μετακινηθεί κατά μήκος. Μία δυνατότητα που προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια ή περισσότερο χώρο για τις αποσκευές, που κυμαίνεται από 347 έως 417 λίτρα, με κανονική ρεζέρβα.
Ωστόσο, η μέγιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι κορυφαία για την κατηγορία, ενώ όταν οι διαιρούμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται σε λόγο 60:40 ή πλήρως, δημιουργείται μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης προσφέροντας 1.243 λίτρα (με κανονική ρεζέρβα) και δυνατότητα φόρτωσης π.χ. εξοπλισμού χόκεϊ επί πάγου ή ποδηλάτων και σανίδων surf με αναδιπλούμενη την πλάτη του καθίσματος συνοδηγού.
Τέλος, το T-Cross προσφέρει ικανοποιητική θέα η οποία οφείλεται τόσο στην 18 εκ. απόστασή του από το έδαφος όσο και στη διαμόρφωση των καθισμάτων του.

Σημεία ενδιαφέροντος
Το νέο T-Cross διαθέτει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης, είναι δώδεκα εκατοστά πιο μικρό από το T-Roc αλλά παρόλα αυτά ένα ολοκληρωμένο compact SUV, με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ακόμα και στην βασική έκδοση, που έχει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας, μεγάλο αριθμό συστημάτων υποβοήθησης που κανονικά συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, που διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές σειρές, Life και Style και τρία design πακέτα, ενώ κατασκευάζεται μαζί με το Polo στο εργοστάσιο της Volkswagen στη Navarra της Ισπανίας.
Ωστόσο, η Volkswagen για να κάνει πιο γρήγορη την επικοινωνία του νέου της μοντέλου, λάνσαρε τα σλόγκαν «I am Practical» για να τονίσει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που προσφέρει το νέο μοντέλο, «I am cool» που παραπέμπει στην άνεση και το «I am safe», ότι δηλαδή αισθάνομαι και είμαι ασφαλής.


Μηχανικά
Σε επίπεδο κινητήρων, υπάρχουν διαθέσιμοι τρεις υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, ήτοι δύο κινητήρες βενζίνης 1.0 TSI με 95 και 115 ίππους και ένας κινητήρας diesel 1.6 TDI με 95 ίππους, που συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων και αυτόματο DSG 7 σχέσεων.

Τιμές
Οι τιμές για το νέο VW T-Cross ξεκινούν από τα 17.400 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από τα 20.250 ευρώ για τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]