Η εμπορικότητα των μοντέλων SUV έχει κάνει τις εταιρείες να τα παρουσιάζουν σε διάφορες εκδόσεις αμαξώματος, προκειμένου να αποσπάσουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο από τις πωλήσεις. Αυτό κάνει και η VW, η οποία γνωρίζαμε πως ετοιμάζει ανοικτό SUV και ήρθε η ώρα να το παρουσιάσει. Αυτό είναι λοιπόν το νέο T-Roc Cabriolet.
Η VW έτσι τολμά και πρωτοστατεί δημιουργώντας μία νέα κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των ανοικτών B-SUV. Λογικό θα έλεγε κανείς, καθώς η γερμανική μάρκα έχει παράδοση στο να δημιουργεί ανοικτές εκδόσεις επιτυχημένων μοντέλων της, κάτι που έχει κάνει από το Beetle έως και το Golf.
Όπως είναι λογικό, το VW T-Roc Cabriolet μοιάζει αρκετά με το κλειστό… αδερφάκι του, έχει όμως θεμελιώδεις διαφορές. Πρώτη και καλύτερη, η οροφή φυσικά. Το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό, ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα. Ακόμη μία σημαντική αλλαγή όμως είναι πως είναι μακρύτερο κατά 34 χλστ. και το μεταξόνιο της πλατφόρμας MQB είναι αυξημένο κατά 34 χλστ. Τέλος, το αμάξωμα του T-Roc Cabriolet έχει δύο πόρτες και όχι τέσσερις.
Το VW T-Roc Cabriolet θα διατίθεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Ο ένας είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων με ροπή 200 Nm και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και ο άλλος, ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων με ροπή 250 Nm, που θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.
Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές σε ποιότητα ή σχεδιασμό σε σχέση με την κλειστή έκδοση, με εξαίρεση το σχετικό κουμπί για το άνοιγμα/κλείσιμο της οροφής. Μάλιστα, η VW υπόσχεται αυξημένη ευρυχωρία και πρακτικότητα καθώς και χώρο αποσκευών 284 λίτρων.
Οι επιβάτες στο VW T-Roc Cabriolet αν και δεν έχουν… οροφή πάνω από το κεφάλι τους, είναι από κάθε άποψη προστατευμένοι, χάρη στην πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Στην περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής του T-Roc Cabriolet αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων.
Επιπλέον, το T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες.
Το VW T-Roc Cabriolet θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, που ανοίγει τις πύλες του στο κοινό στις 12 Σεπτεμβρίου 2019.
Η διάθεσή του θα ξεκινήσει την Άνοιξη του 2020, ενώ θα παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, εργοστάσιο στο οποίο στο παρελθόν κατασκευάζονταν οι ανοιχτές εκδόσεις των Beetle και Golf!