Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan παρουσίασε το νέο πρόγραμμα χειμερινού ελέγχου και φροντίδας που αφορά τους κατόχους των μοντέλων της μάρκας. Με κεντρικό σύνθημα «Σας νιώθουμε οικογένειά μας. Για αυτό σας φροντίζουμε με απόλυτη ασφάλεια», η Nissan θέλει να τονίσει, μέσω του χειμερινού προγράμματος προσφορών All Clear Service, την σπουδαιότητα της υγιεινής και της ασφάλειας και στο After Sales Service, εν όψει της πανδημίας Covid-19 στην χώρα μας.
Συγκεκριμένα, η Nissan με το πρόγραμμα All Clear Service προσφέρει:
• 25% Έκπτωση σε 60 Είδη Ανταλλακτικών Service,
• ΔΩΡΕΑΝ Έλεγχο 25 Σημείων,
• ΔΩΡΕΑΝ Οδική Βοήθεια για ένα έτος.
Η ανακοίνωση της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης καταλήγει λέγοντας πως “έχοντας ως βασική επιδίωξη τη διατήρηση της εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο με προτεραιότητα την ασφάλειά σας, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., θα συνεχίσει με συνέπεια και υπευθυνότητα να εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας”.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου