Nissan e-4ORCE- Έτοιμο για όλες τις συνθήκες οδήγησης

Το σύστημα 4κίνησης e-4ORCE είναι σύμφωνα με τη Nissan ο απόλυτος σύμμαχος για να αντιμετωπίσει κανείς και τους χιονισμένους δρόμους μιας χώρας όπως είναι η Φινλανδία.
Nissan Ariya E-4ORCE στα χιόνια

Μέσα στην παγωμένη ομορφιά της Φινλανδίας, γνωστής ως η Χώρα των Χιλίων Λιμνών, η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan μεταμορφώνει αυτόν τον παγωμένο παράδεισο σε οδηγική εμπειρία ζωής και προσφέρει σύμφωνα με τους Ιάπωνες τη δυνατότητα αβίαστης και ασφαλούς οδήγησης και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Full υβριδικό B-SUV με έκπτωση 6.000 ευρώ -Μόνο για τους πρώτους 100 τυχερούς

Επιδεικνύοντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας σε παγωμένα εδάφη, το X-Trail e-Power e-4ORCE και το 100% ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE διασχίζουν ομαλά διαδρομές εντός και εκτός δρόμου καθώς και μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες.

Το e-4ORCE προσαρμόζεται για βέλτιστη απόδοση σε πάγο, χιόνι και δύσκολες συνθήκες εδάφους. Ο ανώτερος έλεγχος και η οδική συμπεριφορά, χάρη στο σύστημα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, επιτρέπει στον οδηγό να αντιμετωπίζει τις παγωμένες στροφές και καμπές με μικρή διόρθωση του τιμονιού, με υποστήριξη από μεμονωμένο φρενάρισμα σε κάθε τροχό ξεχωριστά.

Διαβάστε επίσης – Nissan Ευρώπη: 100.000 πωλήσεις μοντέλων με σύστημα e-Power

Επίσης μέσω της κατανομής πέδησης το e-4ORCE ελαχιστοποιεί την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί αισθάνονται ασφαλείς και έχουν τον έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζουν την παγωμένη τούνδρα της Αρκτικής ή την πρωινή μετακίνηση προς τη δουλειά. Εξασφαλίζει επίσης ότι το όχημα κινείται αβίαστα κατά μήκος της προβλεπόμενης γραμμής στροφής.

Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνδυαστική ισχύ 213 ίππων, με έναν μπροστινό κινητήρα 203 ίππων και έναν πίσω που αποδίδει 136 ίππους. Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος που φτάνει τους 306 ίππους με ροπή έως και 600 Nm και εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Ανώτερος έλεγχος και χειρισμός
Το σύστημα e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις για να τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Οι οδηγοί ακολουθούν εύκολα την επιδιωκόμενη γραμμή στροφής με ελάχιστη διόρθωση του τιμονιού αποφεύγοντας έτσι την υποστροφή. Το σύνολο αποκρίνεται στις εκάστοτε συνθήκες σε 1/10.000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
To B-SUV της κινέζικης εταιρείας απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα και έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία έως 1.000 χλμ., σε δύο εκδόσεις με έως 212 ίππους....
Τα O’Joy Deals ανακοινώθηκαν με σημαντικό όφελος για τους ενδιαφερόμενους που μπορεί να φτάσει έως τα 7.500 ευρώ, για περιορισμένο αριθμό μοντέλων....
Το Nissan Juke Hybrid διανύει έως και το 80% των αστικών διαδρομών με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο! Δείτε τη νέα τιμή του......
Ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς προσφέρεται πλέον σε μειωμένη τιμή! Δείτε με ποιον κινητήρα εξοπλίζεται......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής