Μέσα στην παγωμένη ομορφιά της Φινλανδίας, γνωστής ως η Χώρα των Χιλίων Λιμνών, η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan μεταμορφώνει αυτόν τον παγωμένο παράδεισο σε οδηγική εμπειρία ζωής και προσφέρει σύμφωνα με τους Ιάπωνες τη δυνατότητα αβίαστης και ασφαλούς οδήγησης και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Διαβάστε επίσης: Full υβριδικό B-SUV με έκπτωση 6.000 ευρώ -Μόνο για τους πρώτους 100 τυχερούς
Επιδεικνύοντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας σε παγωμένα εδάφη, το X-Trail e-Power e-4ORCE και το 100% ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE διασχίζουν ομαλά διαδρομές εντός και εκτός δρόμου καθώς και μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες.
Το e-4ORCE προσαρμόζεται για βέλτιστη απόδοση σε πάγο, χιόνι και δύσκολες συνθήκες εδάφους. Ο ανώτερος έλεγχος και η οδική συμπεριφορά, χάρη στο σύστημα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, επιτρέπει στον οδηγό να αντιμετωπίζει τις παγωμένες στροφές και καμπές με μικρή διόρθωση του τιμονιού, με υποστήριξη από μεμονωμένο φρενάρισμα σε κάθε τροχό ξεχωριστά.
Διαβάστε επίσης – Nissan Ευρώπη: 100.000 πωλήσεις μοντέλων με σύστημα e-Power
Επίσης μέσω της κατανομής πέδησης το e-4ORCE ελαχιστοποιεί την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί αισθάνονται ασφαλείς και έχουν τον έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζουν την παγωμένη τούνδρα της Αρκτικής ή την πρωινή μετακίνηση προς τη δουλειά. Εξασφαλίζει επίσης ότι το όχημα κινείται αβίαστα κατά μήκος της προβλεπόμενης γραμμής στροφής.
Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνδυαστική ισχύ 213 ίππων, με έναν μπροστινό κινητήρα 203 ίππων και έναν πίσω που αποδίδει 136 ίππους. Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος που φτάνει τους 306 ίππους με ροπή έως και 600 Nm και εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Ανώτερος έλεγχος και χειρισμός
Το σύστημα e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις για να τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Οι οδηγοί ακολουθούν εύκολα την επιδιωκόμενη γραμμή στροφής με ελάχιστη διόρθωση του τιμονιού αποφεύγοντας έτσι την υποστροφή. Το σύνολο αποκρίνεται στις εκάστοτε συνθήκες σε 1/10.000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.