Με την κατάκτηση του βραβείου “Best Customer Experience” της Nissan Europe, για το 2022, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς στους πελάτες της.
Διαβάστε επίσης – Nissan: Ξενάγηση στα “σωθικά” του twin turbo V6 κινητήρα (+video)
Για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία αυτή η διάκριση είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Nissan Townstar Combi στην Ελλάδα. Δείτε τις τιμές του
Εφαρμόζοντας σύγχρονες διαδικασίες και μεθόδους στην εξυπηρέτηση των πελατών της, τόσο πριν όσο και μετά από την πώληση, η Nissan Νικ. – Θεοχαράκης Α.Ε. έχει υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Ενδεικτικά, σε αυτές τις υπηρεσίες περιλαμβάνονται οι εξής:
-On-Line ραντεβού για το service αυτοκινήτου Nissan
-E-shop ανταλλακτικών & αξεσουάρ Nissan
-On-Line προσφορά για καινούργιο Nissan
-Συμβουλευτικός οδηγός αγοράς αυτοκινήτου
O όμιλος Θεοχαράκη ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan.
Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.