Για τους τολμηρούς που θέλουν να βάλουν χέρι στην αισθητική της Ferrari F8 Tributo, η γερμανική Novitec δημιούργησε ένα νέο bodykit της σειράς N-Largo, στην οποία ανήκουν μόνο εκδόσεις που παράγονται σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό.
Διαβάστε επίσης: Νέα Ferrari 296 GTB, η πρώτη υβριδική της νέας εποχής (+video)
Το bodykit που εξελίχθηκε σε αεροδυναμική σήραγγα, σε συνεργασία με τον Γερμανό σχεδιαστή Vittorio Strosek, θυσιάζει μέρος της κομψότητας της F8 Tributo για χάρη μιας πιο επιθετικής εμφάνισης, ενώ προσθέτει 130 χλστ. στα ήδη πολλά 1.979 χλστ. που αναλογούν στο πλάτος του πίσω μέρους του ιταλικού supercar. Τα φαρδιά πίσω φτερά συνοδεύονται από μεγαλύτερους αεραγωγούς στα φτερά για την ψύξη του κινητήρα αλλά και νέα φαρδύτερα κατά 70 χλστ. εμπρός φτερά που αντικαθιστούν τα εργοστασιακά. Τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω προφυλακτήρας είναι νέοι και προσαρμόζονται με αρμονία στις νέες διαστάσεις, ενώ σύμφωνα με τη Novitec, η σχεδίαση τους, μαζί με τη νέα αεροτομή και τον διαχύτη, βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση της F8 Tributo αλλά και την κάθετη δύναμη που ασκείται, ειδικά στον πίσω άξονα. Highlight το νέο καπό που προέρχεται επίσης από τους Γερμανούς και χαρακτηρίζεται από τον μεγάλο κεντρικό αεραγωγό.
Νέες είναι και οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την F8 Tributo από την αμερικάνικη Vossen σε διαστάσεις που φτάνουν στις 21 και 22 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Η μετατροπή της Novitec δεν μένει στην επιφάνεια και προχωρά και στα ενδότερα της F8 Tributo με τον V8 των 3,9 λίτρων να έχει δεχτεί επίσης τις περιποιήσεις της γερμανικής εταιρίας. Από τους 720 ίππους η απόδοση του φτάνει τώρα στους 818 και τα 903 Nm, με αποτέλεσμα η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα στα 2,6 δεύτερα. από την άλλη η τελική ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα της εργοστασιακής έκδοσης.
Διαβάστε επίσης – Διέλυσε τη Ferrari του στην ευθεία, μία ημέρα μετά την αγορά της (+video)
Οι βελτίωση σε επίπεδο λογισμικού συμπληρώνεται και από ένα νέο ατσάλινο σύστημα εξαγωγής, με ή χωρίς κλαπέτα για τον έλεγχο του ήχου, που μπορεί να κατασκευαστεί και από πανάλαφρο Inconel.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και σε επίπεδο ανάρτησης με νέα ελατήρια που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 35 χλστ., ενώ χάρη στο σύστημα ανύψωσης που τα συνοδεύει, η F8 Tributo μπορεί να σηκώσει το εμπρός μέρος της κατά 40 χλστ. για να περάσει πάνω από “δύσκολα” εμπόδια με ταχύτητες έως και 80 χλμ./ώρα.
Μόλις 15 Novitec Ferrari F8 N-Largo θα κατασκευαστούν συνολικά με τους Γερμανούς να κρατούν το κόστος μυστικό, μόνο για αυτούς που ενδιαφέρονται πραγματικά.