Novitec Ferrari Roma: Με τις διακριτικές επεμβάσεις των Γερμανών

Η Ferrari Roma δέχεται τις περιποιήσεις της γερμανικής Novitec τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στον πανίσχυρο V8 κινητήρα της με τα δύο τούρμπο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Novitec Ferrari Roma 2021

H Roma, το GT coupe της Ferrari , βρίσκεται ήδη δύο χρόνια στην παραγωγή και η Novitec, που τρέφει μια… ιδιαίτερη αγάπη για τις ιταλικές δημιουργίες, παρουσίασε το δικό της πακέτο βελτιώσεων με στόχο την αύξηση της απόδοσης σε όλα τα επίπεδα.

Διαβάστε επίσης – Κώστας Στεφανής: Ferrari Roma. Η σύγχρονη Dolce Vita!

Οι αλλαγές που πραγματοποίησε η Novitec στη Ferrari Roma ξεκινούν από την εμφάνιση της με το αεροδυναμικό πακέτο που ετοίμασαν οι Γερμανοί να είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το νέο εμπρός σπόιλερ είναι μεγαλύτερο σε μήκος από αυτό που αντικατέστησε, ενώ νέα είναι και η γρίλια με μικρές αισθητικές αλλαγές και στα φωτιστικά σώματα. Στις προσθήκες περιλαμβάνονται και οι πλαϊνές ποδιές, τα νέα καλύμματα των καθρεπτών, επίσης από ανθρακονήματα, ενώ αλλαγές έχουμε και στο πίσω μέρος, τόσο στον αεροδυναμικό διαχύτη όσο και στο νέο carbon κάλυμμα της πτυσσόμενης αεροτομής. Όλες οι αλλαγές έγιναν με στόχο η Roma να αποκτήσει ένα πιο επιθετικό παρουσιαστικό, χωρίς όμως να αλλοιωθούν οι χαρακτηριστικές γραμμές της.


Οι αλλαγές συνεχίζονται στον τομέα των αναρτήσεων με τα νέα ελατήρια να φέρνουν το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος κατά 35 χλστ., ενώ για τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ο εμπρός άξονας έχει εφοδιαστεί με υδραυλικό σύστημα ανύψωσης που σηκώνει το ρύγχος της Roma κατά 40 χλστ., με το πάτημα ενός κουμπιού.

Διαβάστε επίσης – Novitec Ferrari F8 Spider: Topless και πανίσχυρη (+video)

Ο V8 κινητήρας των 3,9 λίτρων δεν θα μπορούσε να παραμείνει στη στάνταρ μορφή του με τη Novitec να προσφέρει κιτ βελτίωσης που ανεβάζει την απόδοση του από τους 620 εργοστασιακούς ίππους στους 695, ενώ αύξηση έχουμε και για τη ροπή που φτάνει πλέον στα 882 από τα 760 Nm. Η υψηλότερη απόδοση του κινητήρα εξασφαλίζεται με επεμβάσεις μόνο στο σύστημα τροφοδοσίας και την κεντρική μονάδα ελέγχου.

Η Novitec ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 και 0-200 χλμ. σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα, με τις επιδόσεις να παρουσιάζονται καλύτερες κατά 0,2 και 0,4 δέκατα αντίστοιχα έναντι των εργοστασιακών τιμών. Μικρή αύξηση έχουμε και στην τελική που φτάνει πλέον στα 325 χλμ./ώρα, αυξημένη κατά 5 χιλιόμετρα.

Οι βελτιώσεις συνεχίζονται και στο εσωτερικό με τη γερμανική εταιρεία να προσφέρει νέες επενδύσεις από δέρμα και Alcantara σε οποιοδήποτε χρώμα επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]