Ο απολογισμός της BMW για το πρώτο τρίμηνο – Οι πωλήσεις και τα συνολικά κέρδη

Σύμφωνα με τις προσδοκίες "κινήθηκε" το πρώτο τρίμηνο για το BMW Group! Δείτε πόσα ήταν τα κέρδη, αλλά και οι παγκόσμιες πωλήσεις...
BMW Group

Ο κατασκευαστής οχημάτων από το Μόναχο συνέχισε τη δυναμική του πορεία στην ηλεκτροκίνηση (BEV) παρά το ασταθές και ανταγωνιστικό περιβάλλον, πετυχαίνοντας παράλληλα κερδοφορία στο ανώτατο επίπεδο των στόχων του για το 2025 στον Τομέα Αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά, τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της στρατηγικής που βασίζεται στην τεχνολογική δεκτικότητα.

Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το BMW Group παρέδωσε 586.117 οχήματα σε πελάτες, καταγράφοντας ελαφρά μείωση της τάξης του 1,4%. Πάνω από το ένα τέταρτο αυτών (26,9%) ήταν ηλεκτροκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να σημειώνουν και πάλι εντυπωσιακή άνοδο +32,4%.

BMW


Αξιοσημείωτη αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα, οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό στα επίπεδα του προηγούμενου έτους (-1,4%). Στους πρώτους τρεις μήνες, το BMW Group σημείωσε αύξηση στις βασικές αγορές της Ευρώπης (+6,2%) και των ΗΠΑ (+4,0%).

Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 520.121 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, ξεπερνώντας τον όγκο του προηγούμενου έτους σε όλες τις περιοχές εκτός της Κίνας. Η ισχυρότερη ανάπτυξη καταγράφηκε στα νέα μοντέλα της BMW Σειράς 5 (+35,8%), καθώς και στις εκδόσεις BMW X1 και X2 (+31,8%).

BMW M3

Αύξηση και για το κορυφαίο τμήμα BMW M 
Η μάρκα BMW M παρουσίασε σταθερή αύξηση πωλήσεων +5,0% κατά το πρώτο τρίμηνο, παραδίδοντας συνολικά 50.500 οχήματα στους πελάτες. Οι κύριοι παράγοντες της αύξησης ήταν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων BMW M3 και M3 Touring, καθώς και οι BMW M5 και BMW M5 Touring, τα οποία γνώρισαν μεγάλη ζήτηση σε όλες τις περιοχές.

Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το προηγούμενο έτος, πούλησε 64.615 μονάδες παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 4,1%. Η Rolls-Royce παρέδωσε 1.381 οχήματα στους πελάτες της το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου (-9,4%).

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα των μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce κατέγραψαν σημαντική αύξηση, με 109.513 παραδόσεις παγκοσμίως (+32,4%). Το μοντέλο BMW iX1* ήταν το πιο επιτυχημένο BEV της μάρκας, ενώ η BMW i4, με μερίδιο 50% επί των παραδόσεων ήταν η δημοφιλέστερη εκδοχή της BMW Σειράς 4.

Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρώπη (+64,2%). Τα νέα μοντέλα της μάρκας MINI συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτό: Η αστική premium μάρκα παρέδωσε συνολικά 22.794 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, πετυχαίνοντας μερίδιο BEV 35,3%.

Το BMW Group προσφέρει πλέον τουλάχιστον ένα μοντέλο με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης σε κάθε κατηγορία οχημάτων. Οι συνολικές παραδόσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων (BEV και PHEV) παρουσίασαν επίσης σημαντική αύξηση τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, φτάνοντας τις 157.487 μονάδες (2024: 122.582 μονάδες / +28,5%).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Ανήκει στο Top 10 των C-SUV της Ελλάδας στο 10μηνο του 2025! Δείτε ποια εταιρεία προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για το best seller της......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

pop-up φώτα

Τι απέγιναν τα pop-up φώτα και δεν τα συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα;

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ