Στοχεύοντας σε ένα βιώσιμο μέλλον και στους αγώνες χωρίς εκπομπές ρύπων η Toyota αγωνίζεται με ένα Corolla με κινητήρα υδρογόνου από το 2021 στη σειρά Super Taikyu στην Ιαπωνία.
Ο Jari-Matti Latvala, επικεφαλής της ομάδας Toyota Gazoo Racing World Rally Team, ήταν μεταξύ των οδηγών που έχουν αγωνιστεί το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέροντας παράλληλα τις γνώσεις του για την εξέλιξη του κινητήρα υδρογόνου.

Το 2022, η τεχνολογία παρουσιάστηκε στις ειδικές διαδρομές του ράλι Ευρώπης για πρώτη φορά, όταν το πειραματικό GR Yaris H2 έκανε το ντεμπούτο του στον γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA στο Βέλγιο, με οδηγούς το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda και τον θρύλο των ράλι Juha Kankkunen.
Από τότε, η εξέλιξη συνεχίζεται για τη δημιουργία του Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept, το οποίο θα παρουσιαστεί στο Ράλι Φινλανδίας για να επιτρέψει στους οπαδούς των ράλι να δουν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του κινητήρα υδρογόνου ως μία από τις επιλογές για το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το αγωνιστικό βασίζεται στο επιτυχημένο πλαίσιο του GR Yaris Rally2 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο, προσφέροντας σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, διατηρώντας παράλληλα όλα τα κλασικά στοιχεία που απολαμβάνουν οι λάτρεις των ράλι, όπως είναι ο ήχος του αγωνιστικού κινητήρα.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα βρίσκεται στο τιμόνι
Το Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept αναπτύχθηκε στα κεντρικά γραφεία της TGR-WRT στη Jyväskylä της Φινλανδίας και δοκιμάστηκε σε τοπικούς δρόμους, όπως αυτούς που χρησιμοποιούνται στο Ράλι Φινλανδίας. Για το ντεμπούτο του, το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην ειδική Harju που είναι μικτής επιφάνειας στο κέντρο της Jyväskylä, η οποία θα είναι η πρώτη ειδική του ράλι το βράδυ της Πέμπτης και ξανά ως SS10 την Παρασκευή. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kankkunen, αναπληρωτής αρχηγός της Ομάδας της TGR-WRT, θα βρίσκεται στο τιμόνι!
Το αυτοκίνητο θα εκτεθεί επίσης στο service park κατά τη διάρκεια του αγώνα μαζί με άλλα οχήματα υδρογόνου όπως τα Mirai και Tundra, ως μέρος μιας ευρύτερης επίδειξης των τεχνολογιών γύρω από το υδρογόνο που εξελίσσει η ιαπωνική εταιρεία. Το Ράλι Φινλανδίας θα ξεκινήσει στις 31 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί στις 3 Αυγούστου.