H ΒΜW X7 είναι το μεγαλύτερο SUV της γκάμας της γερμανικής εταιρείας και στο πέρασμά του τρομοκρατεί με τον όγκο. Η Manhart, όμως, φρόντισε να γίνει μία αναβάθμιση τόσο σε εξωτερική εμφάνιση, όσο και σε μηχανικό επίπεδο. Πάμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα.
Διαβάστε επίσης: Μία BMW M2 από τον οίκο Manhart… έτοιμη για πίστα
Εξωτερικά, το αμάξωμα πλέον “φωνάζει” ότι έχει υποστεί βελτίωση από τον συγκεκριμένο οίκο, μιας και ο συνδυασμός μαύρο – χρυσό είναι σήμα κατατεθέν του. Το τεράστιο SUV έχει αποκτήσει χρυσάφι λωρίδες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα, ενώ αντίστοιχες λεπτομέρειες συναντάμε και σε άλλα σημεία, όπως ο προφυλακτήρας, αλλά και οι ζάντες μεγέθους 23 ιντσών. Η σκληροπυρηνική εμφάνιση ολοκληρώνεται με ένα bodykit στο κάτω μέρος που έχει δημιουργηθεί από ανθρακονήματα.
Η “MHX7”, όπως ονομάζει το μοντέλο η Manhart κρύβει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λτ., ο οποίος σε εργοστασιακό επίπεδο αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής. Πλέον, όμως, έχει αποκτήσει νέο σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης, ενώ έχει γίνει και επαναπρογραμματισμός της ECU. Κάπως έτσι, η ισχύς αυξήθηκε στους Η Manhart βελτιώνει την BMW X7, με τον V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρας της να δυναμώνει και να αποδίδει 650 άλογα με 950 Nm ροπής, όταν από το εργοστάσιο παράγει 530 ίππους και 750 Nm ροπής.
Τέλος, ήπια αναβάθμιση έχει γίνει και στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς της BMW X7, με νέα, πιο ισχυρά φρένα και ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,5 εκατ.