Ο ψυχρόαιμος Ogier και ο «ιδιότροπος» Makinen…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Toyota και Ogier ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι του WRC και μοιράστηκαν τους τίτλους Κατασκευαστών και Οδηγών σε μια σεζόν που αποδείχθηκε η πιο εντυπωσιακή της τελευταίας δεκαετίας!

Οι Sebastien Ogier – Julien Ingrasia με Ford Fiesta WRC κατέκτησαν τον έκτο παγκόσμιο τίτλο τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, σε μια χρονιά που χαρακτηρίζεται ως η πλέον συγκλονιστική των τελευταίων χρόνων! Μια χρονιά που κράτησε 11 μήνες και ολοκληρώθηκε με ένα δίκαιο – θα λέγαμε – αποτέλεσμα: Οι Γάλλοι Ogier – Ingrassia με Ford Fiesta WRC της M-Sport κατέκτησαν τον έκτο συνεχόμενο τίτλο τους οδηγών/συνοδηγών, ενώ η Toyota επέστρεψε στον θρόνο των κατασκευαστών ύστερα από 19 ολόκληρα χρόνια…

Μια «τρελή» χρονιά, με διεκδικητές των τίτλων να εναλλάσσονται στην κορυφή της βαθμολογίας, στο τέλος της οποίας έγινε αυτό που φάνταζε λογικοφανές: αυτός που θα έκανε τα λιγότερα λάθη θα κέρδιζε.


Ο Ogier έφτασε στην Ωκεανία με προβάδισμα στη βαθμολογία, ενώ οι «διώκτες» του έπρεπε να ήταν αλάθητοι. Δυστυχώς για αυτούς, η απουσία εμπειρίας τίτλου φάνηκε όταν αμφότεροι (Neuville και Tanak) υπέπεσαν σε λάθη, οπότε το μόνο που είχε να κάνει ο Γάλλος πολυπρωταθλητής ήταν να κάνει έναν αγώνα συντήρησης για να διατηρήσει τον τίτλο του.

Αν υπήρχε και ένας τρίτος τίτλος – δεν γνωρίζω πώς θα τον έλεγαν –, θα τον απονείμαμε στην ομάδα της Hyundai, η οποία πάλεψε, προσπάθησε και βρέθηκε μια ανάσα, υπό συνθήκες, να κερδίσει ακόμα και το νταμπλ… Όμως οι αγώνες, όπως και η ζωή, δεν πορεύονται με τα «αν», αλλά με την πραγματικότητα.

Και αυτή η πραγματικότητα έδωσε ένα αποτέλεσμα δικαίωσης: Μέσα από τους τίτλους σε επίπεδο οδηγών δικαιώθηκε ο Malcolm Wilson, ο ιδρυτής της Μ-Sport, ο οποίος με σχεδόν ανύπαρκτη βοήθεια από τη «μαμά» Ford ξεπέρασε τον εαυτό του, πίστεψε στους ανθρώπους της οικογενειακού χαρακτήρα ομάδας του και η ιστορία, ανταμείβοντάς τον, του έδωσε την ευκαιρία να κατακτήσει έναν ακόμα τίτλο! Οι δυο αυτοί λοιπόν κύριοι, που εικονίζονται στη μεγάλη φωτογραφία, ο κ. Sebastien Ogier (αριστερά) και ο κ. Malcolm Wilson (δεξιά) είναι οι άνθρωποι της χρονιάς για το WRC 2018!

Στην αντίπερα όχθη, αυτή των κατασκευαστών, η Toyota, υπό τις σκηνοθετικές εντολές του αμφιλεγόμενου, ιδιαίτερου και δύσκολου Tommi Makinen, έδειξε ότι είχε το καλύτερο αυτοκίνητο στο δεύτερο μισό της χρονιάς και με τα συνδυαστικά αποτελέσματα των πληρωμάτων της κέρδισε το πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Μέσα σε τρία χρόνια μετά την επάνοδό της, λόγω πολύχρονης απουσίας μετά την ανεπιτυχή προσπάθεια στη Formula 1, επέστρεψε στους τίτλους. Ήταν το μακρινό 1999 όταν η TTE υπό τον αείμνηστο Ove Anderson εξασφάλιζε τον τίτλο στους κατασκευαστές με οδηγούς τους Sainz και Auriol.

Οι έξαλλοι πανηγυρισμοί στον τερματισμό της Toyota Gazoo Racing, που συνάμα γιόρταζαν και την overall νίκη των Latvala – Anttila (ένθετη φωτό 2), είχαν άμεση αναφορά στο πρόσωπο του προέδρου της Toyota Akio Toyoda, ο οποίος ουσιαστικά επανέφερε τον ιαπωνικό γίγαντα και πάλι στα ράλι.

Φωτογραφίες: Reporter Images, M-Sport, RBCP

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]