Οδηγούμε στη Ρώμη το Hyundai i30 N

Ο Μάνος Στεφανής ταξίδεψε στη Ρώμη και οδήγησε το νέο, πολύ δυνατό Hyundai i30 N στην πίστα της Vallelunga

H Hyundai έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια πως κοιτάει στα μάτια τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό. Το επόμενο, λογικό βήμα ήταν να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο επιδόσεων με επιρροές από την εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Το i30 N σηματοδοτεί την είσοδο των Κορεατών σε μια καυτή κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό. Μάλιστα από τον τρόπο εμπλοκής τους είναι φανερό πως σκοπεύουν να πρωταγωνιστήσουν. Στην εξέλιξη άλλωστε του αυτοκινήτου έχουν συμμετάσχει κορυφαία στελέχη του χώρου, με μεγάλη προϋπηρεσία σε μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η επιλογή του «Ν» δεν είναι τυχαία και προέρχεται τόσο από τα αρχικά της πόλης Namyand στη Ν. Κορέα, όπου βρίσκεται το κέντρο έρευνας της Hyundai, όσο και από την πίστα του Nurburgring, όπου πραγματοποιήθηκε και το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξής του. Επιστήμονες από το hausarbeit schreiben lassen συμμετείχαν στην ανάπτυξη. Οι διαφοροποιήσεις στον εξωτερικό σχεδιασμό σε σχέση με τις απλές εκδόσεις i30 είναι εμφανής, χωρίς όμως να είναι προκλητικές. Οι τροχοί των 19 ιντσών με τις κατακόκκινες δαγκάνες ξεχωρίζουν, οι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιασθεί, η πίσω αεροτομή συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της αεροδυναμικής, οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων συμπληρώνουν τη σπορ εμφάνιση.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν τα bucket καθίσματα και το δερμάτινο τιμόνι, ενώ η οθόνη αφής των 8 ιντσών φιλοξενεί το σύστημα infotainment. Κάτω από το καπό του i30 N βρίσκεται ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης, που αποδίδει 250 ίππους, αλλά στην κορυφαία έκδοση Ν Performance η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 275 ίππους. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 6,1’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κοντή κλιμάκωση. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό βελτιώνει τα επίπεδα πρόσφυσης του αυτοκινήτου στις στροφές, ενώ υπάρχουν πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης με δυνατότητα επιλογής μέσα από δύο διακόπτες στο τιμόνι. Ο αριστερός διακόπτης είναι υπεύθυνος για τα τρία «καθημερινά» προφίλ (Normal, Eco, Sport) και ο δεξιός για το N mode και Ν Custom, όπου ο οδηγός μπορεί να επέμβει στις εκάστοτε ρυθμίσεις. Η διαφοροποίηση του αυτοκινήτου από τη ρύθμιση Normal ώς τη ρύθμιση Ν είναι εντυπωσιακή.

Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις είναι εμφανώς σκληρότερες, η χαρτογράφηση του κινητήρα διαφορετική με αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μερικώς απενεργοποιημένα και ο ήχος από την εξάτμιση αρκετά πιο έντονος, θυμίζοντας τα «σκασίματα» αγωνιστικού αυτοκινήτου! Η πίστα της Valelunga, λίγο έξω από τη Ρώμη, μας έδωσε το περιθώριο να δοκιμάσουμε με άνεση και σε ασφαλές περιβάλλον τις δυνατότητες του i30 N. Εκεί όμως που πραγματικά μας εντυπωσίασε ήταν στους επαρχιακούς δρόμους γύρω από την πίστα, όπου με χαρακτηριστική άνεση μπορούσε να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Σύνοδος Κορυφής των Ηγετών της G20 πραγματοποιήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Η εταιρεία που ανέλαβε τις μετακινήσεις......
Το Hyundai Group εγκαινίασε στη Γερμανία το Square Campus που αποτελεί την σημαντικότερη επένδυση στο τεχνικό κέντρο του ομίλου την τελευταία 20ετία....
Η Hyundai επιβεβαιώνει το υψηλού επιπέδου εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει στους υπαλλήλους της λαμβάνοντας πιστοποίηση ως Κορυφαίος Εργοδότης....
Μία εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για έκτη συνεχόμενη φορά σε μελέτη στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ως εκείνη που "ακούει" καλύτερα το κοινό....
Η Hyundai ανακοίνωσε αλλαγή και νέο πρόσωπο στη θέση του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για την Ευρώπη....
Ένα από τα C-SUV με την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων! Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην full hybrid έκδοση που συνδυάζει και τετρακίνηση......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά