Οδηγούμε το νέο Volkswagen Passat

Με κομψό εξωτερικό design, ευρεία χρήση LED και ολοκαίνουργιο εσωτερικό, αυτό είναι το πλέον καινοτόμο Volkswagen Passat που κατασκευάστηκε ποτέ

Βρείτε μας στο

Το ανανεωμένο Passat, με ιδιαίτερες σχεδιαστικές εξωτερικές γραμμές, που το καθιστούν επιβλητικό στην κατηγορία του, και με ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment, διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης, υπό τον διακριτικό τίτλο IQ.Drive, φέρνοντας οδηγό και επιβάτες ένα βήμα πριν από την αυτόνομη οδήγηση.

Στην υβριδική έκδοση GTE κινείται με μηδενικούς ρύπους, ενώ παραμένει μόνιμα συνδεδεμένο με το Διαδίκτυο, προσφέροντας υπηρεσίες από τον κόσμο των smartphones, τα οποία να αναφέρουμε ότι μπορούν να υποκαταστήσουν ακόμα και το κλειδί του νέου Passat, παρέχοντας προηγμένες δυνατότητες car sharing για τον οδηγό και τα μέλη της οικογένειάς του ή τους χρήστες ενός εταιρικού στόλου.

Να σημειώσουμε εδώ ότι στα τεχνολογικά καλούδια η Volkswagen εξελίσσει τη διαισθητική λειτουργία καθώς και τεχνολογίες που λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό αυτόματα. Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα όπως το Travel Assist, στοιχείο του οποίου είναι η δυνατότητα να μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα και με υποβοήθηση πρακτικά σε ολόκληρη την κλίμακα ταχυτήτων, από 0 έως 210 χλμ./ώρα (από τα 30 έως τα 210 χλμ./ώρα όταν το κιβώτιο είναι χειροκίνητο).

Σε επίπεδο κινητήρων, το ανανεωμένο Passat διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες TSI 1.5 με 150 ίππους και 2.0 με 190 ίππους, και τους πετρελαιοκινητήρες TDI 1.6 με 120 ίππους και 2.0 με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα. Η υβριδική έκδοση GTE συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 218 ίππους. Εκτός από τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση, που προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο, όλες οι υπόλοιπες συνδυάζονται στάνταρ με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων (6 ταχυτήτων στο GTE).

Σε επίπεδο τιμών, αυτή της εκκίνησης του ανανεωμένου Passat αρχίζει από 27.300 ευρώ (έκδοση βενζίνης 1.5 TSI ACT Evo 150 ps Elegance), ενώ με την ίδια τιμή θα διατίθεται και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 TDI 120ps DSG Executive.

mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: tefthymiou@traction.gr